• Empresa
  • eDreams obre noves delegacions a Palma de Mallorca i Alacant

eDreams obre noves delegacions a Palma de Mallorca i Alacant

La decisió forma part del pla de l'empresa d'incorporar 500 nous professionals als seus equips de tecnologia, innovació i producte

El CEO d'eDreams ODIGEO, Dana Dunne | EP
El CEO d'eDreams ODIGEO, Dana Dunne | EP
Redacción VIA Empresa
Barcelona
24 de Juny de 2022

eDreams Odigeo ha anunciat que continuarà reforçant la seva presència a Espanya amb el desenvolupament de dos nous equips amb seu a Palma i Alacant. La decisió forma part del pla de l'empresa d'incorporar més de 500 noves contractacions als seus equips de tecnologia, innovació i producte de cara a l'any fiscal 2025, la major campanya d'adquisició de talent de la seva història.

 

eDreams és un dels principals ocupadors de tecnologia aplicada als viatges a Espanya i ha sigut recentment reconeguda com una de les Millors Empreses per a Treballar en el 2022 per la revista Forbes. El Grup opera a 247 llocs web i aplicacions a 44 països, en 21 idiomes i 37 monedes diferents, des d'una plataforma central que es recolza en tecnologia líder en el sector. La companyia inverteix amb força en innovació i llança més de 7.800 funcionalitats de producte a l'any. 

L'agència de viatges en línia ja ha començat a operar a Palma i Alacant, i en els pròxims mesos buscarà ampliar la seva plantilla en tots dos territoris. Les noves contractacions donaran suport a l'actual cicle d'expansió del grup, que s'està transformant amb èxit en un negoci basat en la subscripció, demostrant que és pionera en el sector i ofereix una proposta revolucionària amb eDreams Prime, que ja compta amb tres milions de subscriptors a tot el món. De cara a 2025, el Grup preveu que el 66% de les seves reserves es realitzaran per subscriptors de Prime, i s'ha marcat l'objectiu de superar els 7,25 milions de membres.

 

Un altre dels objectius de l'actual campanya de contractació és continuar desenvolupant la personalització de l'experiència del viatger a través de la seua pròpia plataforma avançada d'Intel·ligència Artificial (IA). La companyia ha desenvolupat un avançat conjunt de models d'aprenentatge automàtic que li permeten crear propostes de viatge personalitzades basades en els milions de prediccions que els
algorismes són capaços de realitzar diàriament sobre el servei i producte que millor s'adapta a cada viatger.