
Eurofragance, la multinacional catalana de fragàncies, va tancar el 2021 amb un augment de vendes del 20% en comparació amb l'any anterior. Els bons resultats de l'empresa en mercats clau la van ajudar a mitigar l'impacte de múltiples confinaments a certs països asiàtics. IMEA, Turquia, Amèrica Llatina i Nord Amèrica van contribuir que Eurofragance pogués assolir els seus objectius del 2021 de manera significativa. Juan Ramón López Gil, CFO d'Eurofragance, afirma que "malgrat un ambient inestable a causa dels augments del cost de matèries primeres i de les disrupcions logístiques a Àsia per la pandèmia, l'empresa ha generat 94 milions d'euros en vendes consolidades i ha aconseguit complir els seus objectius de negoci".
L'augment de vendes el 2021 també és degut als nous comptes de client i projectes guanyats, segons Laurent Mercier, CEO d'Eurofragance: “Hem obingut un resultat rècord gràcies a la nostra estratègia 'Vitality', dissenyada per activar el nostre creixement de negoci”. Aquests resultats són prometedors amb vista el 2022, per la qual cosa López Gil ha afegit: “Si bé hi continua havent incerteses pel que fa al 2022, com les tensions geopolítiques actuals, hem començat l'any amb bon peu, amb un creixement positiu en vendes per al primer trimestre i en línia amb els nostres objectius”.
L'empresa catalana continua instruint els seus joves talents amb la constitució de diferents acadèmies que tenen com a propòsit millorar la formació en àrees estratègiques com la creació, l'avaluació i les vendes. A més, Eurofragance ha invertit un capital significatiu duplicant la capacitat automàtica amb nous robots de dosificació, assolint el 80% d'automatisme, i que permetran triplicar la producció actual de la fàbrica amb les inversions planificades següents.