• Empresa
  • Eurofragance factura un 20% més el 2021

Eurofragance factura un 20% més el 2021

La companyia tanca l'any amb uns ingressos de 94 MEUR, encara que admet l'impacte de la crisi de les matèries primeres i les disrupcions logístiques a l'Àsia

Laurent Mercier, CEO d'Eurofragance | Cedida
Laurent Mercier, CEO d'Eurofragance | Cedida
Redacció VIA Empresa
Barcelona
31 de Març de 2022
Act. 31 de Març de 2022

Eurofragance, la multinacional catalana de fragàncies, va tancar el 2021 amb un augment de vendes del 20% en comparació amb l'any anterior. Els bons resultats de l'empresa en mercats clau la van ajudar a mitigar l'impacte de múltiples confinaments a certs països asiàtics. IMEA, Turquia, Amèrica Llatina i Nord Amèrica van contribuir que Eurofragance pogués assolir els seus objectius del 2021 de manera significativa. Juan Ramón López Gil, CFO d'Eurofragance, afirma que "malgrat un ambient inestable a causa dels augments del cost de matèries primeres i de les disrupcions logístiques a Àsia per la pandèmia, l'empresa ha generat 94 milions d'euros en vendes consolidades i ha aconseguit complir els seus objectius de negoci".

 

L'augment de vendes el 2021 també és degut als nous comptes de client i projectes guanyats, segons Laurent Mercier, CEO d'Eurofragance: “Hem obingut un resultat rècord gràcies a la nostra estratègia 'Vitality', dissenyada per activar el nostre creixement de negoci”. Aquests resultats són prometedors amb vista el 2022, per la qual cosa López Gil ha afegit: “Si bé hi continua havent incerteses pel que fa al 2022, com les tensions geopolítiques actuals, hem començat l'any amb bon peu, amb un creixement positiu en vendes per al primer trimestre i en línia amb els nostres objectius”.

L'empresa catalana continua instruint els seus joves talents amb la constitució de diferents acadèmies que tenen com a propòsit millorar la formació en àrees estratègiques com la creació, l'avaluació i les vendes. A més, Eurofragance ha invertit un capital significatiu duplicant la capacitat automàtica amb nous robots de dosificació, assolint el 80% d'automatisme, i que permetran triplicar la producció actual de la fàbrica amb les inversions planificades següents.