Flax & Kale vol "democratitzar" els productes plant-based

L'empresa presenta les seves novetats en el marc del congrés Alimentaria & Hostelco

El CEO de Flax & Kale, Jordi Barri | Cedida El CEO de Flax & Kale, Jordi Barri | Cedida

Flax & Kale presenta els seus nous productes basats en proteïna vegetal. La companyia ha anunciat en el marc del congrés Alimentaria & Hostelco apostes com diverses alternatives vegetals al formatge, una nova hamburguesa 3.0 i la seva més recent línia de kombucha. Segons el CEO de l'empresa, Jordi Barri, tots els productes substitutius ofereixen "experiències similars a les opcions tradicionals".

La marca també ha anunciat una baixada dels preus dels productes plant based per "fer accessible a tota la població" aquestes opcions alimentàries. Segons dades de la companyia, la població vegana, vegetariana o flexiteriana ha arribat fins als 5,1 milions de persones a l'Estat espanyol, en una transició que "només serà possible si hi ha paritat de sabor, textura i preus".

Segons ha afirmat el mateix directiu, "estem vivint un canvi de paradigma en els hàbits de consum, i les companyies d'alimentació hem de ser capaços de donar una resposta àgil i crear aliments accessibles per a tothom". Barri ha celebrat que "el consumidor estigui cada cop més informat, conscienciat i sensibilitzat amb la cura del medi ambient".

Més informació
Alimentaria & Hostelco: la transformació del menjar
Què veure, menjar i beure en All Those Food Market, InnBrew, B-Travel, Wine Week i Alimentaria
Alimentaria oneja la "bandera de la cultura gastronòmica" de l'Estat
Avui et destaquem
El més llegit