• Empresa
  • Frit Ravich preveu duplicar la seva facturació i arribar als 600 milions en vendes l’any 2030

Frit Ravich preveu duplicar la seva facturació i arribar als 600 milions en vendes l’any 2030

L’empresa gironina presenta un pla estratègic que contempla la incorporació de més de 100 treballadors el 2025 i una aposta per departaments clau

La façana de Frit Ravich | ACN
La façana de Frit Ravich | ACN
Redacció VIA Empresa | ACN
Barcelona
07 d'Octubre de 2024
Act. 07 d'Octubre de 2024

L’empresa gironina Frit Ravich preveu duplicar la seva facturació i arribar als 600 milions d’euros en vendes l’any 2030. La companyia, amb seu a Maçanet de la Selva, ha desenvolupat un pla estratègic que també contempla la incorporació de més de 100 professionals durant l’any que ve, incloent-hi perfils claus per a liderar projectes d’enginyeria, digitalització i robotització. Tots ells s'incorporaran a l'equip de 1.200 professionals de la firma, 700 dels quals hi són a la seu central i la resta es troben distribuïts en 38 delegacions comercials.

 

A més, l’empresa continuarà la seva aposta per la reinversió en àrees com la innovació i les tecnologies avançades per mantenir-se a “l’avantguarda del sector”. El creixement previst s’enfocarà desenvolupant les marques pròpies per a tots els canals en què opera i apostant per ser un distribuïdor “global” del sector de l’snack a escala nacional.

 

Amb el nou Pla Estratègic 2030, Frit Ravich preveu ampliar la plantilla per afrontar amb èxit els reptes associats al nou objectiu de vendes. La major part d’aquest personal estarà ubicat a la seu central, incloent-hi posicions clau per liderar projectes en tecnologia, digitalització i robotització. En els darrers anys, l'empresa ha reforçat la seva estructura amb perfils d'enginyeria, tecnologies de la informació i experts en data, essencials per impulsar projectes estratègics per posicionar-se com a referent al sector de l'snacking.

Judith Viader: "La visió de la família Viader sempre ha estat invertir per continuar creixent i oferir productes de la qualitat més gran”

Una mostra d'això és la nova unitat de negoci Frit Data Solutions, un model innovador basat en la comercialització de dades i serveis analítics a través d'una plataforma digital d'eficiència comercial per al canal independent. La CEO de Frit Ravich, Judith Viader, ha remarcat que al llarg d’aquests 60 anys “la visió de la família Viader sempre ha estat invertir per continuar creixent i oferir productes de la qualitat més gran”.

Per la seva banda, la directora dels departaments de persones i cultura, Maria Saló, ha destacat que l’empresa té un “ADN inconformista que innova i inverteix contínuament en noves tecnologies i metodologies de treball col·laboratiu.

Una empresa familiar d'èxit

Frit Ravich és una empresa familiar amb un model de negoci dual basat en l'elaboració de patates fregides, snacks i fruits secs amb marca pròpia, entre les quals destaquen Caseras, Cocteleo, Top Corn, Premium i Real Bites; així com per la distribució de les principals marques nacionals i internacionals del sector snacking. La companyia va ser fundada el 1963 per Josep Maria Viader, actual president, i és dirigida des del 1997 per Judith Viader, que va prendre el relleu generacional de l'empresa liderant l'expansió de negoci i el desenvolupament de la marca i la distribució.

La companyia compta amb més de 4.000 referències, 800 de marca pròpia, atén més de 50.000 punts de venda setmanalment i gestiona 3.700 comandes cada dia. L'organització empra un equip de 1.200 professionals, 700 a la seu central de Maçanet de la Selva i la resta distribuïts entre les 38 delegacions comercials del territori nacional i la filial a França.