
L’empresa de mobles Hannun es va estrenar aquest dimecres al BME Growth amb una pujada de l’11,88% en la primera sessió, fet que dispara la valoració de la companyia catalana dels 31,6 als 35,3 milions d’euros.
Hannun es dedica al disseny i a la venda online de mobles artesanals i sostenibles. Comercialitza la producció d’una cinquantena de tallers artesanals. Al seu capdavant hi ha els dos fundadors: Maurici Badia (president) i Joan Álvarez (primer executiu).
Álvarez va subratllar que el model d’Hannun és “respectuós” amb les persones i el medi ambient. Badia va assegurar que “hem vingut per canviar el sector”.
En l’informe que van presentar abans de la sortida de borsa, van indicar que comptaven amb el suport de la influencerMaría Pombo, la cantant Aitana i l’actriu Clara Lago.
La comercialitzadora de mobles sostenibles Hannun creix a l’exterior, especialment a França (20% dels ingressos) i Alemanya (15%)
Abans de cotitzar al BME Growth, Hannun va efectuar una ampliació de capital de vuit milions d’euros amb la intenció d’incrementar la producció. Van tancar 2021 amb una facturació superior als quatre milions d’euros.
Té presència a 20 països, si bé és a l’Estat espanyol on obtenen la meitat dels seus ingressos. Com a mercats exteriors destaca França, amb el 20% de la facturació, i Alemanya, 15%.