Kave Home s'enlaira el 2019 amb les primeres botigues físiques

L'empresa de mobles factura 59 milions d'euros i preveu créixer un 30% aquest any

Una botiga de Kave Home, que ha tancat el 2019 amb l'obertura de les primeres botigues físiques | Europa Press Una botiga de Kave Home, que ha tancat el 2019 amb l'obertura de les primeres botigues físiques | Europa Press

Kave Home ha tancat un 2019 que l'ha fet passat del món digital al físic amb 59 milions d'euros de facturació. L'empresa de mobles ha venut més del que preveia i calcula que aquest 2020 creixerà un 30% més. L'objectiu és ampliar l'expansió que ha començat aquest exercici passat. 

Havent nascut com una botiga online, Kave Home ha obert el 2019 les primeres botigues físiques: a Barcelona, Vigo i Madrid. A més, ha creat aliances amb socis locals a Corea, el Vietnam i Uruguai. En concret, la companyia es planteja obrir tres establiments més a l'Estat espanyol, tot i que no ha especificat on se situaran. A més, obrirà altres locals franquiciats tant a l'Estat com a l'estranger. 

Més info: Kave Home, saltar del matalàs a l'online i a la botiga física

Una altra de les seves estratègies del món físic és la creació d'espais en botigues especialitzades, que denominen Shop in shop, d'entre 150 i 350 metres quadrats. Durant l'any, vol obrir-ne 50 a l'Estat espanyol i més a Portugal, Itàlia, els Països Baixos i Bèlgica. 

Entre les fites del 2019 que destaca l'empresa a través d'un comunicat hi ha els acord per moblar els hotels del grup eivissenc Palladium i la Copa Davis de tenis, a més d'uns 1.000 habitatges al Japó, en col·laboració amb el grup Home Staging. 

Més informació
Un safari pels comerços de Barcelona
Avui et destaquem
El més llegit