• Empresa
  • Logisfashion impulsa el seu creixement a Catalunya amb un nou centre a Celrà

Logisfashion impulsa el seu creixement a Catalunya amb un nou centre a Celrà

La companyia arriba als 50.000 metres quadrats de superfície operativa a Catalunya i reforça la seva posició com a soci logístic per a marques d’alt creixement

El nou centre de Logisfashion a Celrà | Cedida
El nou centre de Logisfashion a Celrà | Cedida
Redacció VIA Empresa
Barcelona
02 de Desembre de 2025 - 10:34

Logisfashion, multinacional especialitzada en solucions logístiques per al sector de la moda, la bellesa i el lifestyle, continua reforçant la seva presència a Catalunya amb l’obertura d’un nou centre logístic a Celrà (Girona). Una aposta que respon, d’una banda, al creixement de les operacions que la multinacional està desenvolupant a la regió i, de l’altra, a la necessitat d’acompanyar marques emergents com Nude Project, que també estan experimentant una forta expansió.

 

La companyia amplia així la seva capacitat logística a Girona amb una nova instal·lació modular de 7.000 metres quadrats, que se suma als 23.000 del seu centre principal a Riudellots de la Selva. El nou centre logístic està format per dues naus i permetrà reorganitzar les operacions actuals, consolidant l’activitat en un model més eficient i escalable. Amb aquesta operació, Logisfashion assoleix els 50.000 metres quadrats de capacitat operativa a Catalunya a tancament de 2025, reforçant una de les seves àrees geogràfiques més importants a Espanya.

Amb aquesta operació, Logisfashion assoleix els 50.000 metres quadrats de capacitat operativa a Catalunya a tancament de 2025

La nova nau de Celrà permetrà a la companyia acompanyar l’expansió de Nude Project, que ocuparà inicialment el 70% de la superfície del nou centre. La instal·lació ha estat condicionada per iniciar operacions el mes de novembre passat, garantint plena disponibilitat d’espai de cara a la campanya de Black Friday, Nadal i futurs pics de producció.

 

D’aquesta manera, Nude Project va traslladar més de mig milió de peces des del seu magatzem actual a Riudellots al nou emplaçament, tots dos gestionats per Logisfashion, amb l’objectiu de garantir l’escalabilitat del negoci el 2026. Aquesta operació clau per a ambdues companyies ha estat liderada per Luis Nofuentes, director de Logística de Nude Project, i per Jordi Oliveras, Site Manager de Logisfashion. 

Amb deu naus ja operatives a l'Estat, Logisfashion ha consolidat la seva posició com a soci logístic per a marques i companyies de moda amb un ritme d’expansió elevat. Entre els seus clients destaquen firmes com TwoJeys, PdPaola, The Animals Observatory o Blue Banana, així com grans grups del sector comerç al detall com C&A, Castañer, Álvaro Moreno o Tommy Hilfiger. “Girona no només és un enclavament de gran rellevància per a Logisfashion a Espanya, sinó també una porta per a la distribució eficient cap a tota Europa. La seva ubicació estratègica ens permet optimitzar temps, reduir costos i oferir solucions logístiques més competitives per als nostres clients en la seva expansió internacional”, afirma Israel Rodríguez, Country Manager de Logisfashion.