Mango aterra al metavers

Amb la cultura com un dels seus valors de marca, la companyia catalana s'estrena al mercat dels NFT

Mango aterra al metavers | Cedida Mango aterra al metavers | Cedida

Mango, un dels principals grups d'Europa de la indústria de la moda, s'endinsa al metavers a través de l'art. Amb la cultura com un dels seus valors de marca, la companyia s'estrena al mercat dels NFT amb el llançament de tres obres d'art úniques cocreades amb el criptoartista Farkas. Les tres obres s'exposen des d'avui al Museum District de Decentraland en el marc de la primera edició de la Metaverse Fashion Week.

De la mà de Farkas, un artista argentí-hongarès establert a Buenos Aires, Mango exposarà durant un mes les obres Mango Metagirl, Mango Ad Astra i Hanna in the Clouds. Les tres peces úniques estan inspirades en peces de roba de la marca (els models Lupi, Cinema i Mònica, respectivament) i pretenen projectar el metavers en el futur i la visió pròpia de l'artista.

Jordi Álex, director de tecnologia, dades, privadesa i seguretat de Mango, ha assenyalat que “el desenvolupament de Mango a l'entorn del metavers és una mostra més del caràcter innovador de la companyia i de la seva estratègia basada en la innovació constant. Hem creat un equip específic dedicat al desenvolupament de continguts digitals, al qual s'aniran incorporant nous professionals durant els propers mesos, amb la idea de desenvolupar nous projectes en el futur que ens permetin sumar l'entorn virtual al digital i físic al nostre ecosistema de canals ”.

Més informació
Mango tanca el 2021 amb un benefici de 67 MEUR
Mango inverteix 3 milions en una botiga insígnia a Berlín
Mango inverteix 35 milions en l’ampliació del seu centre de Lliçà d’Amunt
Avui et destaquem
El més llegit