Mango continua desenvolupant el seu pla d'expansió internacional amb un nou punt de venda a Singapur, concretament al centre comercial Parkway Parade. Amb aquesta obertura, que suposa la primera botiga a Àsia en incorporar el concepte d'inspiració mediterrània New Med, Mango suma més de deu punts de venda al país, després d'integrar l'abril passat com a pròpies quatre botigues fins aleshores franquiciades, i consolida la seva presència al continent. El nou punt de venda té més de 500 metres quadrats de superfície de venda en els quals la companyia ofereix productes i articles de les seves línies de Woman, Man i Kids.
Actualment, Mango compta amb més de deu punts de venda a Singapur, incloent botigues pròpies i corners en grans magatzems, a més d'operar a través del seu propi canal en línia i altres marketplaces. El creixement a Singapur reforça la presència internacional de la companyia que lidera Isak Andic, que el 2022 fa trenta anys de trajectòria internacional amb un exercici marcat per un accelerat ritme de desenvolupament a l'estranger. Mango conclourà el 2022 amb prop de 270 nous punts de venda a tot el món i tancarà l'any amb una xarxa de prop de 2.600 punts de venda distribuïts als cinc continents.
"Complim trenta anys d'expansió internacional reforçant la nostra aposta pel continent asiàtic, un dels mercats més importants en l'estratègia d'internacionalització de la companyia i en el qual volem continuar creixent en el futur", assenyala Daniel López, director d'expansió a Mango .
Mango a Àsia
Mango està present a Àsia des de 1995, quan la companyia va apostar pel continent asiàtic amb obertures a Singapur i Taiwan, mercats als quals més tard se sumarien altres com les Filipines, Tailàndia, la Xina o l'Índia. Actualment, Mango compta amb més de 450 punts de venda a Àsia, incloent botigues pròpies i corners a grans magatzems.
L'Índia és un dels països d'Àsia on Mango té més presència i un dels principals focus d'expansió de la companyia al continent asiàtic. De la mà de Myntra, soci local al país des del 2014, Mango ha obert 33 punts de venda entre el 2021 i el 2022 a l'Índia, fins a assolir un total de 68 punts de venda al tancament del 2022. Segons les previsions de diversos organismes internacionals, Índia està cridat a ser el tercer mercat de consum més gran del món en els propers cinc anys.
Expansió internacional
Mango celebra aquest 2022 tres dècades de trajectòria internacional. En els seus primers vuit anys de vida, la companyia va aconseguir el centenar de botigues a Espanya i, el 1992, la companyia va fer el salt internacional amb l'obertura de botigues a Portugal i, seguidament, a França, actualment un dels mercats més grans del grup .
Present a més de 115 mercats a escala mundial, Mango ha registrat des de començament d'any una evolució positiva en les principals geografies en què opera. A Europa, Mango aposta pel seu desenvolupament en mercats madurs com França, Itàlia, el Regne Unit, Alemanya o Espanya, mentre que fora del continent alguns dels eixos d'expansió són els Estats Units, el Canadà o l'Índia. A més, aquest 2022, Mango ha sumat dos nous països a la seva empremta internacional: el Camerun i el Marroc, en tots dos casos mercats en els quals l'empresa ha tornat.
Nova York ha protagonitzat una de les grans obertures de la companyia aquest 2022. El maig passat, l'empresa va posar en marxa un establiment de 2.100 metres quadrats a la Cinquena Avinguda de la ciutat nord-americana, un esdeveniment que va marcar el punt de partida d'un ambiciós pla de creixement als Estats Units.
L'expansió internacional de Mango s'ha realitzat combinant botigues pròpies, franquícies, espais a grans magatzems i el canal online. Al tancament del 2021, Mango distribuïa online a 85 països.