La multinacional catalana Mango ha obert 12 nous mercats en línia, especialment al continent africà, segons ha explicat l'empresa en un comunicat. Es tracta d'Angola, Belize, Brunei, Gabon, Gàmbia, Guinea Equatorial, Hondures, Laos, Mongòlia, Nova Zelanda, Papua Nova Guinea i Togo. D'aquesta manera, la marca arribarà a tenir presència internacional a 120 mercats a escala mundial i segons la directora d'Online i client de Mango, ElenaCarasso, la incorporació dels nous països "permet a la companyia reforçar la seva vocació internacional".
D'altra banda, Mango ha anunciat el nomenament de la nova directora executiva d'E-commerce, MarliesHersbach, fins ara directora d'International Retail de l'empresa a França. El nou nomenament està emmarcat dins del Pla Estratègic 2024-2026 que la companyia va presentar el passat mes de març i que preveu superar els 4.000 milions d'euros de facturació del 2026.
La catalana va obtenir un resultat net de 172,1 milions d'euros, un 112% més que els 81 milions de l'any anterior, i va registrar així els "millors resultats" dels seus quaranta anys d'història. Així ho va explicar el conseller delegat de l'empresa, ToniRuiz, al costat del director de retail, CésardeVicente, i la directora financera, MargaritaSalvans, en una roda de premsa a la seu de la companyia a Palau-solità i Plegamans (Barcelona), en què també han presentat el Pla Estratègic 2024-2026, el passat mes de març.