Mercadona vol incorporar més de 200 informàtics

La cadena de supermercats cerca perfils d'FP i titulats universitaris i ofereix salaris de fins a 69.000 euros anuals

Personal del departament d’Informàtica de Mercadona | Cedida
Personal del departament d’Informàtica de Mercadona | Cedida

Mercadona llança el major procés de selecció per al seu departament d'informàtica. La cadena valenciana de supermercats ha iniciat un procés de captació de talent per incorporar més de 200 persones al departament d'Informàtica situat a Paterna, segons informa l'empresa en un comunicat. La companyia dirigida per Juan Roig busca perfils procedents de cicles formatius i també personal sènior i ofereix contractes fixos des del primer dia i sous que oscil·len des dels 22.700 euros anuals en el moment de la seva incorporació als 34.500 euros al quart any per a tècnics i fins als 69.000 euros dels titulats universitaris.

Els interessats poden inscriure's des d'aquest dimecres a través del web a les ofertes de feina. D'una banda, la companyia valenciana ha obert un procés, en col·laboració amb la Conselleria d'Educació de la Generalitat Valenciana, per seleccionar personal procedent de cicles formatius de Formació Professional de grau superior, concretament d’ASIX (ASIR), Administració de Sistemes Informàtics i Xarxes; DAW, Desenvolupament d'Aplicacions Web, i DAM, Desenvolupament d'Aplicacions Multiplataforma. D’altra banda, i de manera paral·lela, la cadena completa aquest procés de selecció amb la incorporació de perfils sènior amb àmplia experiència i acabats de titular de graus universitaris.

Mercadona compta actualment un departament d’Informàtica que es compon de 500 persones, professionals multidisciplinaris especialitzats en enginyeria de software, tant FrontEnd com BackEnd, Cloud, Site Reliability, caps de projecte, arquitectura empresarial, administradors de sistemes, operacions, analítica, IoT i seguretat informàtica. Amb l'obertura d'aquest nou procés de captació de talent, es persegueix impulsar el projecte de transformació digital, que amb una inversió anual de 150 milions d'euros pretén millorar les eines i els processos informàtics, i abordar iniciatives importants en col·laboració amb proveïdors especialistes de les diferents solucions informàtiques. L'objectiu és agilitzar al màxim la presa de decisions, incrementant l'eficiència i l’agilitat dels processos a través de dades úniques i veraces.

Més Informació
Mercadona augmenta les compres a proveïdors catalans
Mercadona guanya amb les inversions i mira cap a Europa
Mercadona i Lidl devoren el gran consum a costa de Dia
Avui et destaquem
Comentaris