Mundimoto, el marketplace de motos, ha tancat el 2022 amb una facturació de 60 milions d'euros, fet que suposa quadruplicar els seus resultats del 2021, exercici en què va facturar 15 milions. Josep Talavera, fundador i CEO de Mundimoto ha assenyalat que “en un exercici macroeconòmicament convuls la companyia ha mostrat la seva gran fortalesa i potencial, cosa que ens ha permès consolidar el nostre lideratge a Espanya i Europa”.
El pilar que explica els resultats de la companyia ha estat l'augment, d'un 300% en les vendes, fins a superar per primera vegada a la història els 15.000 vehicles venuts. Un altre motiu que explica el creixement de la companyia és l'oferta de vehicles, amb 20 models diferents de motos elèctriques noves. De cara al 2023, la companyia preveu assolir les 30.000 motos venudes i llançar nous productes i línies de negoci que contribueixin de manera decisiva a la consolidació i creixement de la marca.
Creada el 2019, Mundimoto s'ha convertit en la plataforma més gran de compra venda de motos per internet a Europa. Actualment la companyia adquireix una mitjana de 1000 motos al mes i el 2022 preveu superar els 15.000 vehicles venuts. Ubicada a Barcelona i Madrid compta amb 280 empleats a Espanya.