Naturgy reforça les eines d'estalvi dels clients

En els darrers cinc anys, l'empresa ha invertit 1.270 milions d'euros per millorar la xarxa elèctrica

Exterior d'una oficina de Naturgy | iStock Exterior d'una oficina de Naturgy | iStock

Naturgy, a través de la seva distribuïdora elèctrica UFD, ha creat una eina digital per facilitar la comparació entre la potència elèctrica contractada i la que realment s’utilitza. Amb aquest mecanisme, el client pot obtenir un gran estalvi en un context marcat per l’increment de preus. 

Durant l’any 2022, Naturgy va gestionar més de 75.400 consultes d’usuaris, mitjançant la plataforma digital. Des del 2018 fins a l’actualitat, el grup energètic ha invertit 1.270 milions d’euros per millorar la xarxa elèctrica a tot l’Estat. 

Naturgy ha prioritzat la telemesura, la telegestió dels punts de subministrament, el telecontrol, la sensorització de les xarxes, energies renovables i altres infraestructures. “Gràcies al gran esforç inversor que hem fet, la nostra companyia té un alt índex de qualitat de subministrament”, apunta Mónica Puente, directora de Xarxes d’Electricitat.

Més informació
Naturgy incrementa un 35% el benefici fins als 1.649 MEUR
Francisco Reynés (Naturgy) participa a l'Alliance of CEO Climate Leaders del World Economic Forum
Naturgy participa en un consorci europeu per desenvolupar l'energia eòlica marina
Avui et destaquem
El més llegit