Naturgy, a través de la seva distribuïdora elèctrica UFD, ha creat una eina digital per facilitar la comparació entre la potència elèctrica contractada i la que realment s’utilitza. Amb aquest mecanisme, el client pot obtenir un gran estalvi en un context marcat per l’increment de preus.
Durant l’any 2022, Naturgy va gestionar més de 75.400 consultes d’usuaris, mitjançant la plataforma digital. Des del 2018 fins a l’actualitat, el grup energètic ha invertit 1.270 milions d’euros per millorar la xarxa elèctrica a tot l’Estat.
Naturgy ha prioritzat la telemesura, la telegestió dels punts de subministrament, el telecontrol, la sensorització de les xarxes, energies renovables i altres infraestructures. “Gràcies al gran esforç inversor que hem fet, la nostra companyia té un alt índex de qualitat de subministrament”, apunta Mónica Puente, directora de Xarxes d’Electricitat.
Subscriu-te de franc a VIA Empresa i rebràs al teu correu les nostres millors històries, reportatges i entrevistes, a més d’altres avantatges exclusius per a subscriptors.
Abans d'enviar-nos les teves dades llegeix la següent informació INFORMACIÓ BÀSICA SOBRE PROTECCIÓ DE DADES Responsable del tractament: TOTMEDIA COMUNICACIÓ, S.L. Finalitat del tractament: Atendre les sol·licituds d'informació que els usuaris d'aquest formulari ens enviïn. Legitimació: Consentiment de l'interessat en enviar-nos el formulari amb les seves dades. Destinataris: El personal, la direcció de l'empesa i els prestadors de serveis necessaris per complir amb les nostres obligacions. No cedirem les seves dades a tercers. Drets que l'assisteixen: Té dret a accedir, rectificar i/o suprimir les seves dades, així com altres drets, com s'explica detalladament a la política de privacitat, dirigint-se a privacitat@totmedia.cat. Informació addicional: Per a més informació consultin la política de privacitat.