Ningú pot amb Mickey Mouse

The Walt Disney Company s'aproxima als 3.000 milions de dòlars de benefici en nou mesos, un 60% més

Mickey Mouse, Minnie Mouse i Bob Chapek, conseller delegat de The Walt Disney Company | Walt Disney Television
Mickey Mouse, Minnie Mouse i Bob Chapek, conseller delegat de The Walt Disney Company | Walt Disney Television
Barcelona
30 d'Agost de 2022
Act. 30 d'Agost de 2022

La presentació de resultats de Disney el dia 10 d'agost passat van ser no només millor de l'esperat en l'objectiu, sinó que són la prova fefaent d'un pla estratègic guanyador, que va superant a la seva competència de manera ferma i contundent.

 

Va obtenir un benefici net atribuït en el segon trimestre de 1.409 milions de dòlars, més d'un 50% respecte al mateix període de l'any anterior.

En la part de subscripcions a les seves diferents plataformes supera els 221 milions d'abonats, per damunt ja de Netflix i amb una clara tendència a l'alça.

 

Els ingressos dels seus parcs d'atraccions van créixer un 70%

El segment estratègic de parcs d'atraccions va veure créixer un 70% els seus ingressos, fins a 7.394 milions de dòlars, la traducció és un sold out (tot venut) durant mesos, creant consum continu.

The Walt Disney Company va registrar un benefici net atribuït de 2.983 milions de dòlars en els últims nou mesos (de novembre a juliol), més d'un 60% de creixement respecte a l'exercici anterior.

Bob Chapek, conseller delegat de The Walt Disney Company, gran responsable del creixement per sobre de qualsevol expectativa raonable, va indicar que el creixement en parcs i plataformes de subscripció va resultar una gran notícia i estableix una tendència per seguir treballant en la mateixa línia.

Amb el pla estratègic i amb els ingressos a l'alça, la companyia no sembla tenir límits ni en preu ni en el lideratge del sector de l'entreteniment

Des d'un punt de vista estratègic, un dels excel·lents encerts és poder retroalimentar l'economia real com són parcs, hotels, etc amb l'streaming, aconseguint un efecte circular que potencia la marca, els llançaments i nous productes no únicament en la part "real" o en la part "virtual", sinó creant un efecte global, que pots consumir en real, en directe i en plataforma.

Les grans gestores situen el preu en el rang de 140USD a 160USD per acció, però la veritat és que amb el pla estratègic i amb els ingressos a l'alça, la companyia sembla no tenir límits ni en preu ni en el lideratge del sector de l'entreteniment.