Oshun rep 150.000 euros per potenciar la indústria del tatuatge

La startup fa un pas més utilitzant la tecnologia blockchain en els propers projectes

Els impulsors d'Oshun | Cedida Els impulsors d'Oshun | Cedida

La startup Oshun ha anunciat el tancament d'una inversió de 150.000 euros. Aquest finançament arriba en un "moment crucial" tant per a Oshun com per a la indústria en conjunt. Segons les últimes xifres, Europa va liderar el creixement global del sector del tatuatge durant l'any 2022, i en aquests moments, Espanya es col·loca com el tercer país europeu amb el volum més gran de cerques relacionades amb tatuatges a internet.

Amb tres anys d'experiència en el sector, Oshun va començar amb un marketplace de serveis que facilitava la connexió entre l'oferta i la demanda de Body Art -que encara està actiu-. L’empresa és reconeguda a la indústria a través de la seva implicació amb l'ecosistema i les seves múltiples col·laboracions en l'àrea de formació d'artistes i el suport en convencions, entre d'altres. En un moment d'incertesa econòmica com l'actual, on assegurar rondes de finançament en les primeres etapes resulta complicat, des de la companyia afirmen que "Oshun ha aconseguit obtenir aquest capital per continuar transformant el sector del tatuatge mitjançant l'aplicació de tecnologia innovadora".

L'aposta per la tecnologia blockchain

La startup dóna un pas més cap a l'avantguarda en utilitzar la tecnologia blockchain en els seus propers projectes. D'una banda, ofereix suport als artistes del tatuatge perquè el seu art arribi a nous horitzons, permetent la venda dels seus dissenys mitjançant tokens no fungibles (NFTs). Amb aquest objectiu, disposarà d'un nou espai online on els tatuadors podran vendre els seus tatuatges digitals i els amants de la tinta adquiriran aquestes peces d'una manera senzilla i segura.

Més info: Un tatuatge electrònic per entrar als festivals

D'altra banda, Oshun està donant suport a reconegudes marques comercials que volen llençar al mercat col·leccions de tatuatges oficials. Des de l’empresa es dóna les eines i el coneixement de la industria necessària perquè aquesta aposta sigui exitosa. En les pròximes setmanes, Oshun anunciarà més detalls sobre els projectes, així com els socis que ho han fet possible i les primeres marques que s’aventuren en aquesta incursió al món del tatuatge.

Finalment, la fundadora Casandra Vicente va ser una de les emprenedores que va participar en l’edició 2022 del programa d’Academy for Women Entrepreneurs que impulsen des de Foment amb el suport del Departament d’Estat Americà i el Consolat General dels Estats Units a Barcelona.

Més informació
Tattoox, el Tinder dels tatuatges, aixeca una ronda de 480.000 euros
Grifoll, de la calcomania tradicional al tatuatge de realitat augmentada
De l’escriptura "normal" als tatuatges i els apunts digitals
Avui et destaquem
El més llegit