• Empresa
  • Puig compra una participació majoritària de Dr. Barbara Sturm

Puig compra una participació majoritària de Dr. Barbara Sturm

La firma alemanya va ser fundada l'any 2014 i té presència a Europa, Estats Units i el sud-est asiàtic

Oficines corporatives de Puig a Miami | Cedida
Oficines corporatives de Puig a Miami | Cedida
Redacción VIA Empresa
Barcelona
11 de Gener de 2024
Act. 15 de Febrer de 2024

Puig ha tancat la compra d’una participació majoritària de Dr. Barbara Sturm, una marca alemanya de cosmètica mol·lecular que va ser fundada l’any 2014. El grup català assegura que amb l’adquisició reforça la seva competitivitat al mercat i, a la vegada, incrementa la presència als canals digitals i també a la xarxa internacional d’spas. “Parlem d’una empresa que ha prioritzat l’enfocament científic a l’hora de cuidar la pell”, afirma Marc Puig, president executiu de Puig. 

 

Els principals mercats de Barbara Sturm són Europa, Estats Units i el sud-est asiàtic. A principis de novembre, Puig va ampliar la seu central a l'Hospitalet de Llobregat obrint la Torre Puig-T2 al costat de la ja existent T1. El nou edifici de la plaça Europa, a mig camí entre l'aeroport i el centre de Barcelona ciutat, s'inaugurarà oficialment el primer trimestre del 2024. La Puig-T2 pretén donar espai per a la "creixent plantilla de la companyia", on s'inclouen al voltant de 485 empleats del hub d'operacions i el seu centre d'innovació, i inclou laboratoris amb última tecnologia per facilitar la innovació en crear nous productes.

L'estudi GCA Architects ha dissenyat una superfície envidriada de quatre cubs superposats, la qual cosa genera diverses terrasses. Supera els 21.000 m2 amb 20 plantes, 6 ascensors intel·ligents i 3 plantes d'aparcament amb estacions de càrrega per a vehicles elèctrics, i s'han concebut amb criteris de sostenibilitat (té la certificació Leed Gold amb puntuació 71/100). L'edifici ja existent, Puig-T1, acull uns 500 col·laboradors de l'oficina corporativa, de les oficines centrals i les funcions de suport, dels equips de les marques i el centre de perfumeria, així com els que treballen al mercat espanyol. Marc Puig destaca que amb la nova torre dupliquen la superfície de la seu central, cosa que considera un "símbol" del seu creixement i impuls global, del seu compromís amb la sostenibilitat i del seu aferrament a les arrels de la signatura.