Renfe, l'empresa de transport de passatgers més responsable

L'operadora puja cinc posicions en el rànquing general i se situa en el lloc 25 de 100

Un tren de Renfe en una estació | Europa Press Un tren de Renfe en una estació | Europa Press

Renfe és l'empresa de transport de passatgers més responsable, segons un rànquing elaborat per Merco (Monitor Empresarial de Reputación Corporativa). Pel que fa a les companyies del sector, és el tercer any consecutiu que encapçala la llista, per davant d'Alsa i IAG, que la segueixen. 

A nivell general, se situa en la posició 25 de 100, fet que li suposa avançar cinc llocs en comparació a l'any passat, quan va situar-se en el 30. El rànquing és elaborat a partir de més de 10.000 enquestes. Hi participen directius, experts en Responsabilitat Social Corporativa, periodistes econòmics, analistes financers, responsables de xarxes socials, membres de sindicats, associacions de consumidors i ciutadans. 

Aquest reconeixement arriba després que Renfe fos triada com l'empresa de transport de viatgers més compromesa amb la crisi provocada per la covid-19, elaborada també pel mesurador de reputació Merco. 

Més informació
Táboas (Renfe): “Buscaré la manera de penetrar millor a Catalunya”
Renfe engega la seva plataforma de mobilitat integral
Renfe invertirà un 116% més el 2021 per reorientar la mobilitat
Renfe tornarà els diners dels bitllets que es perdin pels nous confinaments
Avui et destaquem
El més llegit