
És "factible" que es lloguin totes les oficines de la Torre Glòries aquest any. Així ho ha dit la directora general de l'empresa que les comercialitza, Savills Aguirre Newman. Anna Gener ha assegurat que tenen "diverses negociacions en marxa" i que "algunes tenen una molt bona evolució".
Gener també ha dit que l'empresa està "molt contenta" pel contracte signat amb Competence Call Center, l'empresa austríaca que treballarà per a Facebook per combatre les notícies falses, ja que "els ajudarà en la comercialització de la resta de metres quadrats que encara queden disponibles".
Anna Gener, directora general de Savills Aguirre Newman
La directora general de Savills Aguirre Newman ha assegurat que "Barcelona continua sent un dels mercats més sol·licitats per les empreses internacionals" i que la companyia manté "uns ritmes de contractació de metres quadrats d'oficines molt sans. Preveiem que el bon ritme es mantingui tot l'any", ha apuntat.
Gener ha afirmat que, en el cas del lloguer d'oficines a la Torre Glòries, encara no tenen cap negociació "a punt de firma immediata", però que l'evolució de les negociacions fa pensar que es puguin llogar totes aquest any. "Si hi ha alguna que no prospera tenim altres alternatives", ha dit. Les empreses interessades en establir-se a la Torre Glòries són "grans i mitjanes". Algunes pertanyen al sector tecnològic, però en general són de "sectors diversos". Segons Gener, actualment està ocupat un terç de l'edifici.