
Les vendes de Puig van augmentar un 7,6% durant el primer semestre i van escalar fins als 2.299 milions d'euros. Així ho ha comunicat la companyia a la Comissió Nacional del Mercat de Valors (CNMV) aquest dimecres al vespre. En termes reportats, l'increment va ser del 5,6%.
Segons explica l'empresa, l'evolució dels tipus de canvi va tenir un impacte negatiu de l'1,7% durant aquests sis primers mesos de l'any. Pel que fa al segon trimestre, l'evolució de vendes del segon trimestre va ser similar que els tres primers mesos de l'any, amb unes vendes que van assolir els 1.093 milions d'euros i un creixement del 7,7%. En aquest cas, l'impacte negatiu del tipus de canvi va tenir un impacte negatiu del 3,8% i el creixement reportat es va situar en el 3,9%.
Per segments, Fragàncies i Moda va facturar 1.685 milions d'euros en vendes totals, un 8,6% més. Aquests productes van aportar un 73% de la facturació de Puig durant el primer semestre. En el cas de Maquillatge, que va sumar un 15% de la facturació total, va tornar a créixer en el primer semestre, amb vendes netes de 339 milions d'euros, un 2% més que el mateix període de l'any passat. Per últim, en el segment de Cura de la Pell -un 13% del total- va registrar unes vendes netes de 276 milions d'euros, un 8,6% més.
Un 2025 de creixement
De cara a les perspectives financeres per al 2025, l'empresa espera que el creixement de les vendes se situï entre un 6% i un 8% i un augment del marge ebitda ajustat. "Aquestes perspectives reflecteixen la confiança de Puig en la seva estratègia alhora que consideren que l'actual context d'incertesa econòmica i geopolítica", assenyala l'empresa en un comunicat.