El Grup Mediapro aterra a l'Orient Mitjà

Visyon dissenya i equipa amb diferents tecnologies el museu Al Dhaid Wildlife Centre a l'emirat de Sharjah

La tecnologia de Visyon al Middle East Museum | Cedida La tecnologia de Visyon al Middle East Museum | Cedida

L'empresa Visyon del Grup Mediapro, que desenvolupa solucions de tecnologia immersiva com realitat virtual, realitat augmentada i realitat mixta, s'està expandint a una de les zones clau pel desenvolupament del negoci, l’Orient Mitjà, gràcies a la implementació de noves tecnologies en museus de nova construcció, segons informen en un comunicat.

La companyia està present a la regió des de l'any passat, i el primer gran projecte realitzat als Emirats Àrabs Units ha estat la inauguració de l’Al Dhaid Wildlife Centre, a l'emirat de Sharjah, un dels museus més importants de la zona per a descobrir la fauna i flora autòctona. En concret, Visyon, juntament amb l'agència Veerflow, ha dissenyat i implementat el museu amb diferents tecnologies.

Així, Visyon ha implantat en la instal·lació, entre altres solucions, projeccions en corbes interactives; experiències de projecció immersiva en 360º, mapping interactiu, sensors de reconeixement i solucions de reconeixement d'imatges i projeccions en gran format. En total, Visyon ha equipat sis zones del museu, uns 245 metres quadrats, amb les últimes tecnologies. L’Al Dhaid Wildlife Centre de Sharjah és un centre educatiu i d'entreteniment el focus del qual se centra sobretot en els estudiants, però que després de la renovació tecnològica també vol arribar al públic més adult.

Segons el CEO de Visyon, Pere Pérez, a banda d'aquest projecte, "ja estem treballant en la modernització d'altres espais".

Més informació
Mediapro se suma a l'onada d'ERTO: 1.200 treballadors aturats
Mediapro compra El Terrat
Avui et destaquem
El més llegit