Zynga adquireix Chartboost per 250 milions de dòlars

Chartboost aportarà a la plataforma americana uns 700 milions d'usuaris mundials i més de 90.000 milions de subastes publicitàries mensuals

L'empresa americana Zynga compra Chartboost | iStock L'empresa americana Zynga compra Chartboost | iStock

Zynga Inc., l'empresa líder mundial en entreteniment interactiu ha firmat un acord de compra del 100% Chartboost, la plataforma de publicitat i monetització programàtica fundada a Barcelona, per valor de 250 milions de dòlars, uns 207 milions d'euros, segons ha avançat l'agència de comunicació americana Business Wire. Aquesta fusió aportarà a l'empresa nord-americana uns 700 milions d'usuaris repartits per tot el planeta amb més de 90.000 milions de subhastes publicitàries cada mes.

Amb aquesta compra, ambdues empreses americanes aconseguiran tots els elements d'una plataforma amb contingut d'alta qualitat, relacions directes amb els jugadors, més abast i tecnologia de publicitat que es pot aplicar a tota la cartera de jocs de Zynga i socis publicitaris de Chartboost: "En combinar la cartera de jocs d'alta qualitat i dades de primera mà de Zynga amb la plataforma de publicitat i monetització de Chartboost, crearem un nivell nou d'escala d'audiència i millorarem significativament el nostre avantatge competitiu en l'ecosistema mòbil", ha explicat Frank Gibeau, director executiu de l'empresa. 

"Compartim la visió d'un futur en el qual una plataforma integral de publicitat, analítica i continguts accelerarà el creixement de les dues empreses. Amb Zynga ja ens sentim en família i els considerem una extensió de la nostra pròpia cultura empresarial", ha afegit Rich Izzo, director executiu de Chartboost. La companyia, amb seu a San Francisco, que va escollir Barcelona com a oficina d'enginyeria d'Europa és una plataforma de publicitat unificada que inclou plataformes d'oferta i demanda, a més de funcions de mediació a través d'una solució SDK. En aquest sentit, a l'utilitzar la capacitat d'aprenentatge automàtic i ciència de dades, Chartboost reuneix un gran inventari a escala mundial i fixació d'objectius amb base a l'audiència per optimitzar els rèdits i la publicitat programàtica, unes propietats que Zynga vol utilitzar per llançar el su model de plataforma més interactiu.

Més informació
Chartboost escull Barcelona com a oficina d'enginyeria d'Europa
Avui et destaquem
El més llegit