L'eina per saber d'on ve la roba

L'empresa catalana Twenty Corner presenta Passport al 080, la manera de descobrir el recorregut de les peces de roba mitjançant un xip de tecnologia NFC

Ja és possible saber d'on ve la roba amb un sol clic al mòbil
Ja és possible saber d'on ve la roba amb un sol clic al mòbil
En una època on la responsabilitat i els valors prenen cada cop més rellevància, el sector de la moda no se n'escapa. Sovint ens preguntem d'on ve la peça que estem vestint, qui l'ha fabricada i amb quins materials. En el marc del 080 Barcelona Fashion, l'empresa catalana Twenty Corner de Sabadell presenta una eina que hi pot ajudar, Passport, que permet seguir la traçabilitat dels productes de moda.

Una etiqueta amb un xip de tecnologia NFC (Near Field Communication), a través de la lectura d'un terminal de mòbil, dóna informació al consumidor sobre l'origen de les matèries primeres, el lloc de confecció, el dissenyador o la col·lecció. La informació abstreta a través del xip NFC de cada etiqueta de les peces de roba vehicularà l'usuari a la plataforma d'informació on podrà treure'n informació de qualitat.

Precisament, Twenty Corner ha configurat una etiqueta Passport per a cada una de les peces dels 12 looks creats pels joves dissenyadors reunits per Texfor, la Confederació de la Indústria Tèxtil, durant el primer panell de tendències que es podrà veure al recinte de Montjuïc al llarg dels dies del 080. A través del telèfon mòbil, l'usuari podrà conèixer què s'amaga darrere de cada confecció.

Aquesta innovació en el camp de la moda, obre un ventall amplíssim de possibilitats perquè l'usuari pugui estar informat i decidir, a cada moment, quin tipus de compra vol realitzar.

D'aquesta manera, Passport pretén convertir-se en el millor company de viatge per als consumidors que reivindiquen el compromís amb la feina ben feta, amb les empreses amb sensibilitat social, amb la responsabilitat social corporativa, l'aposta per les firmes emergents o els productes de qualitat i proximitat.

Model de negoci internacional
La previsió de creixement de Twenty Corner se centra en el desenvolupament i arrelament al territori, on ja hi ha un gran teixit productiu i tota la cadena de valor del tèxtil i la moda. Així i tot, l'estructura de Passport està pensada per ser un model de negoci internacional, on ja han començat les converses amb clients per traslladar el producte a altres països.

Un dels primers objectius de l'empresa és crear llocs de treball, amb la convicció que l'ocupació ha de ser estable i de qualitat. La previsió és la de generar almenys 20 llocs de treball a mig termini.

Twenty Corner, que és una empresa de nova creació, contempla un creixement exponencial de facturació a partir del primer any, registrant un augment de més del 200% anual durant els cinc primers anys, partint de les perspectives de moviment i inversions d'uns 900.000€ al finalitzar el primer any d'activitat.
Avui et destaquem
Comentaris