El 71% dels compradors online a Catalunya ho fan a través del telèfon mòbil, segons recull un informe del Col·legi del Màrqueting i la Comunicació. Pel que fa al perfil del comprador, l’estudi defineix que un 52% són dones i en una franja situada entre els 35 i els 54 anys. L'experiència de compra es valora amb un 7,5 sobre 10.
En el capítol de despesa, la xifra s’eleva als 77 euros anuals de mitjana i s’eleva a partir dels 55 anys. El 86% dels consumidors utilitzen internet per captar informació del producte abans de dur a terme la compra, mentre que els menors de 25 anys fan servir les xarxes socials per comunicar-se amb les marques.
El comprador digital accepta entre 2 i 3 dies d’espera per rebre la comanda a casa seva. Un 39% dels consumidors estarien disposats a pagar una tarifa plana anual per les despeses d’enviament. En paral·lel, també es reconeixen les facilitats en aspectes com la rapidesa de les devolucions o que els productes siguin d’una qualitat contrastada.
El 71% dels compradors online a Catalunya utilitzen el telèfon
Així ho acredita un estudi del Col·legi del Màrqueting i la Comunicació de Catalunya
Barcelona
15
de Desembre
de
2022