Aigües de Sant Aniol vol reforçar la seva expansió per l'Orient Mitjà

L'empresa de La Garrotxa ja genera negoci a l'Aràbia Saudita i els Emirats Àrabs

Imatge de dues caixes de Sant Aniol | ACN - Aleix Freixas Imatge de dues caixes de Sant Aniol | ACN - Aleix Freixas

Durant aquest any 2023, Sant Aniol commemora els 30 anys d’existència i amb una facturació de 10 milions d’euros. Un dels principals objectius de l’empresa de Sant Aniol de Finestres (Garrotxa) és reforçar la seva presència a l’Orient Mitjà, on ja genera negoci a l’Aràbia Saudita i els Emirats Àrabs. De fet, el 10% dels 52 milions de litres d'aigua que produeixen anualment s'envien a altres punts del món.

El negoci internacional de Sant Aniol, principalment enfocat a la restauració i l’hostaleria, també passa per una trentena de països com el Japó, Estats Units o el Regne Unit. La venda a les llars domèstiques representa un 40% del volum de vendes. “Cal posar en valor la característica d’aigua prèmium”, apunta Andreu Galindo, director general de la firma, a l’hora de justificar l’estratègia comercial.  

Malgrat la situació de sequera a Catalunya, Galindo ha garantit la producció d'aigua embotellada per als pròxims anys malgrat la sequera. L’executiu ha recordat que l'aigua que capta Sant Aniol és "de cicle llarg i té anys de recorregut". Si bé l'empresa ha reduït un 5% el consum d'aigua a causa de l'estat de prealerta per sequera, el director general assegura que la manca de pluja no afectarà els 52 milions de litres d'aigua que tenen de producció.

Més informació
Sant Aniol, l'aigua de les estrelles Michelin
Eurofragance, els perfums catalans que triomfen a l’Orient Mitjà
Atelier Mel, l’art català que triomfa als EUA i l’Orient Mitjà
Avui et destaquem
El més llegit