El grup vallesà MAT Holding dispara la facturació fins als 333 milions d'euros

Amb seu a Parets del Vallès, MAT Holding és un grup internacional especialitzat en l'agricultura sostenible i la gestió de l'aigua

Una de les seus de Mat Holding Una de les seus de Mat Holding

El grup MAT Holding, especialitzat en solucions per a l'agricultura sostenible i l’ús eficient de l'aigua, va tancar l’exercici del 2021 amb unes vendes de 333 milions d'euros, experimentant un creixement superior al 12% respecte el 2020. "En un any marcat per la incertesa generada per la pandèmia i l’augment general del preu de les matèries primeres i costos del transport, la companyia ha mantingut un alt nivell de competitivitat que li ha permès seguir creixent en tots els negocis i consolidar-se com a líder en els mercats en què opera", destaca la companyia en un comunicat.

MAT Holding és un grup amb seu a Parets del Vallès i que està integrat per les empreses espanyoles Regaber, IQV, STF i Hidroglobal i Aquestia, amb seu a Israel. El 35% del negoci de la companyia prové del mercat estatal, mentre que la resta correspona a l'àmbit internacional, amb un creixement de les exportacions del 19% respecte l'any anterior. Tot i això, Pau Relat, conseller delegat, reivindica l'aposta local: “Apostem per Espanya com un dels vectors de creixement del grup. Estem totalment enfocats a aportar solucions per a la seva modernització i digitalització amb l’objectiu d'aconseguir una agricultura més sostenible, no només en l’àmbit econòmic, sinó també mediambiental i social”.

Els moviments de MAT Holding amb la integració de negocis israelians i nord-americans l'han convertit en "un referent mundial en l’àmbit de la conducció i el control de l'aigua". De fet, el grup destaca la consolidació del negoci als Estats Units, el principal mercat del sector, amb una facturació de 25 milions de dòlars. Paral·lelament, manté projectes a l'Índia, un dels mercats amb més potencial en l'àmbit de l'aigua.

La digitalització dels cultius

MAT Holding dibuixa el seu pla estratègic en tres eixos: reforçar el lideratge, posicionar-se com a referent en innovació i digitalització i seguir desenvolupant les organitzacions dels Estats Units i l’Índia com a grans hubs de negoci. “Els bons resultats del 2021 ens avalen per fer front a reptes com la transformació del sector agrícola, la digitalització de la gestió de cultius i l'aigua i la millora del servei als nostres clients", destaca Pau Relat.

En aquesta direcció, el grup ja està treballant tant en nous negocis basats en la digitalització de l'agricultura i la gestió de l'aigua com en solucions sostenibles, rendibles i eficients.

Avui et destaquem
El més llegit