Construint marca

La disciplina especialitzada en la creació, el desenvolupament i la gestió estratègica de marques s'anomena brànding

La creació, desenvolupament i gestió de marques s'anomena brànding | iStock La creació, desenvolupament i gestió de marques s'anomena brànding | iStock

Les marques, els signes que identifiquen una empresa, un producte o un servei i els distingeixen d’altres, ens envolten, ens identifiquen, ens defineixen. Desenes de noms de marca formen part del nostre vocabulari, i alguns han passat a denominar productes genèrics. Qui no ha jugat mai al joc d’endevinar marques al mòbil o a la tauleta?

Una bona empresa compta amb un equip especialitzat al darrere que construeix i gestiona les marques

Perquè una marca d’una determinada empresa o d’un determinat producte o servei hagi arribat a ser part del coneixement bàsic i natural que li cal a qualsevol persona per viure al segle XXI hi ha d’haver hagut al darrere un equip multidisciplinari que l’hagi construïda i gestionada. La disciplina especialitzada en la creació, el desenvolupament i la gestió estratègica de marques a fi d’aconseguir que tinguin una presència rellevant, diferenciada i duradora en el mercat s’anomena brànding, adaptació al català del manlleu, o construcció de marca.

branding

Més informació
El màrqueting digital parla català
ValenciApp, l’app pels comerços valencianoparlants
Els mòbils que parlen català
Avui et destaquem
Comentaris

No hi ha comentaris. T'animes?

El més llegit