Barcelona Meeting Point duplica la seva oferta de continguts i aposta pel 'networking'

Durant el congrés, més de 150 ponents analitzaran la transformació del sector immobiliari en 50 conferències

El Barcelona Meeting Point duplica la seva oferta | Cedida
El Barcelona Meeting Point duplica la seva oferta | Cedida

La 23a edició de Barcelona Meeting Point (BMP), que se celebrarà del 16 al 19 d'octubre, augmenta la seva oferta de continguts i el seu programa d'activitats de treball en xarxa per a generar oportunitats de negoci. El congrés de la fira comptarà amb el doble de sales de conferències passant de les dues de l'any passat, a les quatre d'aquest any. En les més de 50 sessions intervindran més de 150 ponents del sector immobiliari que debatran les tendències més innovadores, l'arribada de les ciutats intel·ligents i la necessitat de ser més sostenibles. La novetat d'aquesta edició és un fòrum sobre l'impacte de la construcció a la regió Mediterrània, amb un programa que defensa que la indústria immobiliària i urbana és la a base fonamental per al seu desenvolupament econòmic.

La transformació del sector immobiliari, la mobilitat, la inversió i la gestió immobiliària, la immologística i el sector residencial seran els temes principals que es tractaran en les xerrades de BMP Congress. Algunes sessions es dedicaran a les últimes modalitats de compartir pis i espai de feina, les tendències en comerç, lloguer de vacances i reserves hoteleres, i els hubs urbans. D'altra banda, la pròxima edició de Barcelona Meeting Point acollirà un espai de relació per a atreure els grans inversors internacionals i a les empreses estrangeres que volen fer negoci a l'Estat.

Una altra de les eines que BMP posa a l'abast de les empreses expositores és el denominat Match & Meet, un procediment que consisteix en fer un qüestionari previ a tots els visitants de la fira per a conèixer les seves necessitats immobiliàries i, en funció dels resultats, posar-los en contacte amb les empreses expositores que poden ajudar-los.

Més Informació
Barcelona Meeting Point eleva un 5% els visitants
El Barcelona Meeting Point vol apropar-se a la ciutadania
Les startups redefineixen el negoci immobiliari al Barcelona Meeting Point
Avui et destaquem
Comentaris