• Economia
  • Punt d’inflexió #3: Menjar-se el món amb Gesame

Punt d’inflexió #3: Menjar-se el món amb Gesame

Pertànyer a una petita ciutat com Vic no és un impediment per proveir grans empreses internacionals com Disney als Estats Units, en el 3r capítol del pòdcast 'Punt d'inflexió'

Carles Acedo, director de Gesame, al tercer capítol de 'Punt d'Inflexió' | Acció
Carles Acedo, director de Gesame, al tercer capítol de 'Punt d'Inflexió' | Acció
Redacción VIA Empresa
Barcelona
03 d'Abril de 2024
Act. 10 de Maig de 2024

 

Prop del 90% dels ingressos de Gesame provenen de la seva estratègia d’exportació internacional. En un moment en què les fronteres ja no són un problema per donar-nos a conèixer al món, empreses exitoses com aquesta demostren com el fet de pertànyer a una petita ciutat com Vic no és un impediment per proveir grans empreses internacionals com Disney als Estats Units. I no només això: fer-los, també, hamburgueses amb la cara del Mickey Mouse.

 

Gesame no es dedica a processar carn, sinó a donar-li forma a través d’unes màquines que fabrica i que tenen una vida útil molt llarga. És per això que l'expansió internacional s'ha convertit en una obligació per seguir creixent i continuar fabricant sense perdre pistonada. Hamburgueses del Mickey Mouse a banda, com s’ho fan per arribar a tot el món? Quina és la metodologia per portar els seus productes a l'estranger? En parlem amb el seu director, Carles Acedo, en el tercer capítol de 'Punt d'inflexió'.

En el capítol d’avui, a més, comptem amb Cristina Serradell, directora de Negoci Internacional d’Acció: "La internacionalització és una carrera de fons. Requereix esforç i persistència i fa l’empresa més resilient".

Acció – l’Agència per a la competitivitat de l’empresa del Departament d’Empresa i Treball- presenta el pòdcast ‘Punt d’inflexió’, en col·laboració amb VIA Empresa, per apropar a la ciutadania els moments decisius que han canviat el curs d’empreses catalanes.

 

La primera temporada del pòdcast s’allargarà fins al mes de juliol i comptarà amb el testimoni de 10 empreses que explicaran com han viscut experiències que han representat un abans i un després per a la seva empresa. 

 

A més d’Alier, durant la primera temporada, hi participaran les empreses  Gesame, Bellapart, 3D Digital Venue, Venvirotech, Premium, Keybotics, Bold i Monocrom. A més, cada capítol compta amb la visió d’un expert del món de l’empresa com Xavier Marcet, Elena Busquets, Clara Navarro, Xavier Ferràs o Alfons Cornella, entre d’altres. Els capítols nous es publicaran els dimecres de manera bimensual i es podran escoltar a les plataformes Spotify, Ivoox i Youtube.