Bon Preu incrementa un 12,2% les vendes durant la campanya de Nadal

Des del grup asseguren que els resultats "rècord" consoliden la "tendència ascendent"

Supermercat Bonpreu Supermercat Bonpreu

El Grup Bon Preu, propietari de Bonpreu, Esclat, EsclatOil i BonpreuEsclat online, va incrementar les vendes un 12,2% durant la campanya de Nadal. A través d'un comunicat, des del grup apel·len a què els resultats "rècord" consoliden la "tendència ascendent". El negoci es troba en ple procés de "transformació digital per tal d'oferir una experiència única i omnicanal als clients". Atribueixen els bons resultats "al model comercial" basat en "l'atenció al client, la varietat i qualitat dels productes i l'aposta pels de Km 0".

Més info: Bonpreu inverteix 6,2 milions d'euros en un nou local al Bages

Segons Bon Preu, els nous serveis que Bonpreu i Esclat ofereixen als seus establiments com el forn de cocció de peix, el 'cómer' sushi i l'espai de pizza 'al teu gust' han contribuït al creixement de les vendes. Responen, afegeixen, a les noves tendències de consum en alimentació, amb una demanda creixent pels plats fàcils de consumir, que permeten estalviar temps, guanyar comoditat i a la vegada inclouen aliments saludables i de qualitat.

Per altra banda, la secció de basar de joguines, juntament amb noves seccions com la parafarmàcia, el celler i els productes per a la llar i la decoració, afegeixen des del grup, també han ajudat a aconseguir les bones xifres de facturació d'aquesta darrera campanya de Nadal.

Més informació
Bonpreu se suma a la vaga general del 18-O
Bonpreu i Esclat aposten pel menjar de fàcil consum i preparat
Avui et destaquem
El més llegit