CaixaBank vol reforçar "a llarg termini" la relació amb els clients

El president de CaixaBank defensa que la banca és "un dels pocs sectors en l'economia que tenim relació amb tots els ciutadans i empreses d'aquest país"

Imatge d'arxiu de José Ignacio Goirigolzarri | ACN Imatge d'arxiu de José Ignacio Goirigolzarri | ACN

José Ignacio Goirigolzarri assegura que “la relació a llarg termini amb els nostres clients” és un dels objectius prioritaris de CaixaBank. El president de l’entitat ha expressat aquesta voluntat durant una conversa vinculada a la celebració del Dia de l’Educació Financera. En aquest sentit, el dirigent bancari defensa que la banca és "un dels pocs sectors en l'economia que tenim relació amb tots els ciutadans i empreses d'aquest país". Goirigolzarri també expressa el seu orgull per la tasca dels treballadors i treballadores de CaixaBank a l’hora “d’ajudar els clients, amb la nostra assessoria, a rendibilitzar els seus estalvis”. 

Sense deixar l’àmbit del finançament, José Ignacio Goirigolzarri creu que els clients “volen assolir els seus somnis i aconseguir-los a curt termini”. En clau empresarial, el president de CaixaBank valora com aquestes “necessiten finançament per dur a terme aquella il·lusió que representa un projecte”. De cara a buscar la rendibilitat d’una entitat bancària, Goirigolzarri aposta per buscar “una rendibilitat per sobre del cost de capital”, això si, sempre “amb clients que estiguin encantats”. 

Dins de la seva acció formativa, CaixaBank té un programa d’educació financera, adreçat principalment als accionistes minoritaris, per donar a conèixer conceptes econòmics i de sostenibilitat. Només l’any 2022, aquestes accions van arribar a més de 10.000 accionistes. L'entitat desenvolupa tres tipus d'accions: conscienciació, formació i creació de coneixement. CaixaBank busca contribuir a la millora dels coneixements sobre conceptes econòmics i financers rellevants per a la presa de decisions del dia a dia de clients, accionistes, col·lectius vulnerables i de la societat. 

A més, mitjançant la xarxa de voluntariat, CaixaBank ha impartit, durant el primer semestre de l'any, més de 2.100 tallers d'educació financera a més de 45.000 persones en situació de vulnerabilitat. L'objectiu de les sessions, que s'han realitzat tant de forma presencial com online, és contribuir al fet que els beneficiaris siguin conscients de la importància de l'estalvi, sàpiguen gestionar els ingressos i despeses, i puguin millorar la seva economia personal.

Més informació
CaixaBank executa un 12% del seu programa de recompra d'accions
CaixaBank, premiada amb 14 guardons per la revista Global Finance
2.500 empreses s'incorporen al programa de contractació de la Fundació "la Caixa"
Avui et destaquem
El més llegit