• Empresa
  • CaixaBank supera els 9 milions d'usuaris a Bizum

CaixaBank supera els 9 milions d'usuaris a Bizum

Els usuaris del banc català van efectuar més de 170 milions de pagaments en el primer semestre, i les compres en línia van créixer un 70%

Enviament d'un Bizum des d'un compte CaixaBank | Cedida
Enviament d'un Bizum des d'un compte CaixaBank | Cedida
Redacció VIA Empresa
Barcelona
15 d'Agost de 2025 - 11:02

CaixaBank ha anunciat que ha assolit els nou milions de clients registrats a Bizum a tancament de juny de 2025. Aquestes dades han confirmat el banc català com l'entitat líder en l'ús d'aquesta solució de pagaments mòbils a l'Estat, amb una quota de mercat superior al 30%.

 

Durant els sis primers mesos de l'any, els clients de CaixaBank van efectuar més de 170,4 milions d'enviaments amb Bizum, la qual cosa representa una mitjana de prop d'un milió d'operacions diàries. A això se sumen gairebé 5 milions de compres en línia. Es tracta d'un increment del 70% respecte al mateix període de l'any anterior, reflex d'una adopció creixent del servei en el comerç electrònic.

A més, el 92% dels clients registrats ha utilitzat Bizum en els darrers tres mesos, un indicador de l'alt grau de fidelització i ús recurrent del servei entre els usuaris de l'entitat. Aquest compromís s'observa especialment en imagin, el neobanc del Grup CaixaBank, on gairebé 2 milions de clients fan servir Bizum mensualment.

 

Segons ha explicat CaixaBank, els seus clients ja poden utilitzar Bizum en més de 32.000 comerços en línia, una xifra que continua creixent amb força. En el primer semestre de 2025, el ritme d'incorporació de nous comerços s'ha accelerat, impulsat per la demanda de solucions de pagament ràpides i segures en l'entorn digital.

Expansió internacional

Una altra de les grans apostes del banc és l'expansió internacional de Bizum, que ja permet enviar i rebre diners a usuaris a Portugal i Itàlia. Aquesta funcionalitat, desenvolupada en el marc del projecte European Payments Initiative (EuroPA), facilita els pagaments transfronterers de forma tan simple com els domèstics: seleccionant un contacte de l'agenda del mòbil o introduint el seu número de telèfon, els diners es transfereixen immediatament.