• Empresa
  • Caprabo obre el seu supermercat a L’Illa Diagonal de Barcelona després d’invertir 5 milions d’euros

Caprabo obre el seu supermercat a L’Illa Diagonal de Barcelona després d’invertir 5 milions d’euros

La reforma marca una fita dins del pla estratègic 2024–2026

Caprabo va inaugurar ahir el seu supermercat del Centre Comercial L’Illa Diagonal, a Barcelona | Cedida
Caprabo va inaugurar ahir el seu supermercat del Centre Comercial L’Illa Diagonal, a Barcelona | Cedida
Redacció VIA Empresa
11 de Juliol de 2025 - 05:30

Caprabo va inaugurar ahir el seu supermercat del Centre Comercial L’Illa Diagonal, a Barcelona, després d’implementar, enguany, un pla de reforma de la botiga amb una inversió de 5 milions d'euros. Suposa una important fita per a Caprabo que culmina, a l’Illa un important pla de reformes de la totalitat de la seva xarxa de supermercats a Catalunya en el marc del seu pla estratègic fins al 2026.

 

Les obres del Caprabo L’Illa Diagonal, que van començar el febrer 2025, han suposat la transformació d’aquest establiment, de 4.000 metres quadrats de superfície comercial, en el nou vaixell insígnia de Caprabo, alineat amb el seu Pla Estratègic 2024-2026, que busca reconquerir el mercat català amb una proposta de valor centrada en la proximitat, l’especialització, la innovació i l’experiència de compra.

Les obres del Caprabo L’Illa Diagonal, que van començar el febrer 2025, han suposat la transformació d’aquest establiment, de 4.000 metres quadrats de superfície

La reforma del supermercat forma part del pla d’adequació de la xarxa de botigues de Caprabo per adaptar-les a les tendències del mercat i les noves necessitats del consumidor. Va obrir per primera vegada les seves portes el 2 de desembre de 1993 com la botiga més emblemàtica de la companyia amb la major superfície i com a emblema del procés d’expansió urbana.

 

Caprabo L’Illa Diagonal incorpora novetats orientades a transformar l’experiència de compra i reforçar la connexió amb l’entorn del centre comercial. L’entrada del supermercat, més oberta, lluminosa i accessible, s’alinea visualment i funcionalment amb la resta de la galeria comercial, donant continuïtat al recorregut del client.

Servei de cafeteria i barra 

Entre les principals novetats destaca la creació d’una fleca amb cafeteria integrada i zona de consum, que ofereix pa de massa mare, brioixeria sense oli de palma, esmorzars i cafè, en un entorn acollidor pensat tant per a la compra com per a la pausa. Aquesta àrea, amb servei assistit i caixa de pagament propi, esdevé un nou punt d’atracció des de l’exterior del centre.

Tecnologia i sostenibilitat com a pilars del nou model

La botiga integra mesures d’eficiència energètica, com sistemes intel·ligents d’il·luminació i de climatització i fred industrial, a més de maquinària d’última generació. Com en tots els supermercats Caprabo, es fomenta el consum responsable, amb recollida de residus (piles, càpsules, bombetes), l’ús de bosses reutilitzables, i l’opció que el client utilitzi en les compres el seu propi recipient en les seccions de frescos.

El nou model també incorpora eines digitals que milloren l’experiència de compra. Totes les etiquetes de la botiga són electròniques. Compta amb torns i pantalles digitals informatives. Incorpora servei de scan&go, una eina que permet escanejar tots els productes i pagar a la caixa directament només amb el lector digital.

Més plantilla i formació per a una atenció experta 

La reobertura ha suposat un increment de la plantilla en 16 persones. La botiga suma més d’un centenar de treballadors. El reforç de l’equip està enfocat, sobretot, a assistir les àrees de nova creació. Tot el personal ha rebut formació especialitzada en atenció al client i professionalització en l’atenció en les seccions de productes frescos, reforçant el compromís de Caprabo amb una experiència personalitzada i de qualitat.