Hannun, la companyia catalana de mobles i articles de decoració de la llar sostenibles i artesanals, cotitzada al BME Growth, ha experimentat un augment de l'11% en les comandes dels clients durant el tercer trimestre del 2023 en comparació amb el mateix període de l'any anterior. Aquest fet ha suposat prop d'1,7 milions d'euros per a la firma.
Aquest creixement es deu, principalment, a l'increment de l'activitat d'Artesta, l'empresa de làmines decoratives adquirida per Hannun el 2022, així com al creixement de les vendes a França, un dels països estratègics pel grup. D'aquesta manera, la companyia ha assolit l'Ebitda projectat en el seu pla de negocis i continua millorant la seva rendibilitat operativa, havent generat un marge contributiu del 27% en el tercer trimestre del 2023, fet que suposa un increment del 15% en comparació amb el mateix període de l'any anterior.
Hannun ha experimentat un augment de l'11% en les comandes dels clients durant el tercer trimestre del 2023
L'aposta pels marketplaces
L'empresa, amb seu a Castellar del Vallès, continua la seva aposta per la diversificació dels canals de venda, especialment a través dels marketplaces. De fet, en el tercer trimestre del 2023, el 14% de les vendes de la companyia provenen d'aquest canal.
Segons el CEO d'Hannun, Joan Álvarez, "en aquest trimestre hem complert amb el nostre pressupost, la qual cosa suposa un pas més en la consolidació de la nostra rendibilitat operativa i expansió de l'activitat del grup". La companyia acaba d'anunciar, a més, l'aprovació en junta d'accionistes de l'emissió de l'obligació convertible d'Inveready, després de l'acord d'inversió anunciat fa un mes.
Hannun pretén continuar amb la seva estratègia de creixement mentre incrementa la seva eficiència a escala operativa, consolidant la seva posició en el sector del mobiliari i decoració europeu sense deixar de banda els principis de sostenibilitat, amb l'ús de fusta recuperada en la fabricació de les seves peces com a factor diferenciador.