Hannun ha formalitzat la compra del 51% del capital social de We Do Wood, empresa danesa especialitzada en disseny i producció de mobles minimalistes. “Aportarà valor afegit als accionistes i, a la vegada, incrementa el nostre catàleg de productes”, apunta Joan Álvarez, CEO d'Hannun. L’operació també inclou, per part de la firma catalana, el desenvolupament d’un nou canal de vendes online que ha d’impulsar l’expansió del negoci al nord d’Europa. Hannun ha tancat el tercer trimestre de l’any amb un increment d’un 11% de les comandes, fet que representa la captació d’1,7 milions d’euros.
El grup justifica els volums de negoci per l’augment d’activitat a la divisió de làmines decoratives i el creixement de les vendes a França. “Hem donat un pas endavant en la consolidació de la nostra rendibilitat operativa”, explica Álvarez. Amb seu a Castellar del Vallès, actualment, el 14% de les vendes de Hannun es produeixen als marketplaces. Hannun pretén continuar amb la seva estratègia de creixement mentre incrementa la seva eficiència a escala operativa, consolidant la seva posició en el sector del mobiliari i decoració europeu sense deixar de banda els principis de sostenibilitat, amb l'ús de fusta recuperada en la fabricació de les seves peces com a factor diferenciador.
Fa més d’un any, Hannun es va estrenar al BME Growth amb una pujada de l’11,88% en la primera sessió, fet que dispara la valoració de la companyia catalana dels 31,6 als 35,3 milions d’euros. Abans de cotitzar al BME Growth, Hannun va efectuar una ampliació de capital de vuit milions d’euros amb la intenció d’incrementar la producció. Van tancar 2021 amb una facturació superior als quatre milions d’euros. Més enllà de França, un dels principals mercats de l’empresa catalana és Alemanya.