Heura es converteix en partner del Barça Femení

Les dues entitats promouran una alimentació més sostenible als esportistes i aficionats

Heura es converteix en partner del Barça Femení | Cedida Heura es converteix en partner del Barça Femení | Cedida

Amb l'objectiu comú de promoure aliments més sostenibles i nutritius per a esportistes i aficionats, el FC Barcelona i Heura Foods han anunciat avui una associació de tres anys, en què la marca d'aliments 100% vegetals patrocinarà l'equip femení del Barça. Aquesta temporada es posaran en marxa iniciatives tant digitals com relatives a l'estadi, la restauració, els consumidors i les jugadores, que canviaran les regles del joc i en donaran un nou impuls al futbol femení.

En aquesta mateixa línia, a partir de la celebració de la nova edició del Torneig Joan Gamper, el pròxim 23 d'agost, on el Barça Femení jugarà contra el Montpeller, els aficionats a l'esport podran trobar per primera vegada a l'Estadi Johan Cruyff opcions plant-based de Heura com Sandvitx de Pollastre Heura i Salsitxes Heura.

Heura és una startup plant-based 100% vegetal, fundada pels activistes Marc Coloma i Bernat Añaños a l'abril de 2017. La seva missió és crear solucions que deixin obsolet l'actual sistema alimentari i accelerar la transició cap a un món on els animals surtin fora de l'equació de producció de proteïnes.

Més informació
L’efecte del Barça femení: rècord en l’ús del ‘motosharing’ a Barcelona
La revolució del futbol té nom de dona
Coloma: "Els 'Good Rebels' podem canviar el món"
Avui et destaquem
El més llegit