The Social Hub aposta per Barcelona amb una inversió de 60 MEUR

Situat al districte del 22@, l'espai combinarà hotel, residència i el coworking

Imatge general del districte del 22@ | Ajuntament de Barcelona Imatge general del districte del 22@ | Ajuntament de Barcelona

The Social Hub, coneguda antigament com a The Student Hotel, aposta pel mercat estatal amb una inversió global de 380 milions d'euros, dels quals 60 aniran han anat destinats a la construcció d'un establiment a Barcelona. Situat al districte del 22@, l'espai s'inaugurarà l'1 de novembre i el seu ús serà compartit: hotel, espai de coworking amb 700 places, gimnàs, restaurant i residència d'estudiants.

A mitjà termini, la companyia holandesa no descarta ampliar la seva presència a la capital catalana amb l'obertura de més establiments. El passat mes d'agost, el fons d'inversió Patrizia va comprar dues residències propietat de The Student Hotel per 100 milions d'euros. En paral·lel, aquesta setmana, la Generalitat ha donat a conèixer que el turisme de negocis ha recuperat el 81% de la seva activitat prèvia a la pandèmia.

Actualment, The Social Hub té presència als Països Baixos, Alemanya, França, Itàlia i Espanya. En els pròxims anys, els plans de la firma impliquen obrir mercat a Portugal, Escòcia, Estats Units i la zona del continent asiàtic. El perfil de públic que utilitza els serveis dels establiments de The Social són estudiants, emprenedors i nòmades digitals.

Més informació
El turisme de negocis i esdeveniments deixa enrere la pandèmia
Jordi Mestre rep 30 MEUR per la venda de l'Expo Hotel València
El Claris Hotel & Spa compleix 30 anys
Avui et destaquem
El més llegit