El mercat de Sant Antoni de Barcelona
El mercat de Sant Antoni de Barcelona

Lidl es queda els mercats de Sant Antoni i Vall d'Hebron

Amb les noves obertures la companyia de supermercats generarà 85 nous llocs de feina

La cadena de supermercats alemanya Lidl obrirà dos supermercats el 2018 a Barcelona, concretament s'ha adjudicat els concursos pels mercats de Sant Antoni i Vall d'Hebron. Així ho ha revelat Mercats de Barcelona i l'empresa en un comunicat. Aquests seran els dos primers establiments que obrirà la marca alemanya en aquest tipus d'instal·lacions municipals de la ciutat.

Amb aquestes dues adjudicacions, la marca reforça la seva presència als grans nuclis urbans, un dels objectius del seu pla estratègic, després que la setmana passada presentés la seva futura botiga al Tres Molinos d'Esplugues de Llobregat. En un comunicat, Lidl assegura que amb aquests dos nous supermercats planejats per a 2018 generarà 85 nous llocs de feina.

El director regional d'Expansió i Immobles de Lidl a Catalunya, Albert Lavín, ha assegurat que l'objectiu de la marca és "obrir-nos pas a les zones amb més densitat de població per acostar la nostra oferta a cada vegada més clients".

Inaugurat el 1882, el mercat de Sant Antoni compta amb més de 5.000 metres quadrats d'extensió i és un dels més antics i emblemàtics de Barcelona. El supermercat de Lidl en aquesta instal·lació, on treballaran uns 55 empleats, s'obrirà en la primera planta subterrània i tindrà un accés directe des de l'exterior.

De la seva banda, la botiga que s'obrirà al mercat de Vall d'Hebron, que data de 1969 i que està en procés de reforma, comptarà amb una sala de vendes de 1.300 metres quadrats, en la qual treballaran 30 persones.

Més informació
Lidl inverteix 7,5 MEUR en el nou supermercat de Los Tres Molinos
Lidl situarà a Catalunya el seu centre logístic més gran d'Europa
La invasió dels súpers alemanys
Avui et destaquem
El més llegit