Mango entra al mercat dels articles de la llar als Estats Units

La companyia comercialitza per primera vegada els seus productes 'Home' fora d'Europa

El centre logístic de Mango a Lliçà de Munt | EP El centre logístic de Mango a Lliçà de Munt | EP

L'empresa de moda Mango ha entrat al mercat dels articles de la llar als Estats Units a través de la venda online de productes de Mango Home, segons ha informat la pròpia companyia en un comunicat. És la primera vegada que Mango ven els seus productes 'Home' fora d'Europa.

"L'entrada en el mercat de productes per la llar d'Estats Units és un pas significatiu per avançar en la nostra estratègia de diversificació de negoci, a la vegada que reforça el nostre pla d'expansió internacional en un dels mercats estratègics per a la companyia", assegura la directora de Mango Home, Laura Vila. Mango Home té previst consolidar durant aquest any la marca en els mercats on està present, principalment Europa i els Estats Units.

Actualment, Mango Home està disponible en 32 mercats, principalment a Espanya, França, Alemanya, el Regne Unit, Portugal, Itàlia, Bèlgica, Suïssa, Romania, Croàcia, Àustria, Irlanda, Suècia, la República Txeca i Dinamarca, entre d'altres. Durant el primer semestre de l'any, Mango obrirà una nova 'flagship' de 2.100 metres quadrats a la Cinquena Avinguda de Nova York.

Més informació
Mango aterra al metavers
Mango tanca el 2021 amb un benefici de 67 MEUR
Mango incrementa les seves vendes un 21% durant el primer semestre
Avui et destaquem
El més llegit