• Empresa
  • Puig tanca el tercer trimestre amb 1.257 milions d'euros en vendes, un 11,6% més

Puig tanca el tercer trimestre amb 1.257 milions d'euros en vendes, un 11,6% més

La multinacional catalana acumula una facturació de 3.428 milions d'euros fins al setembre, un 9,6% més

El president i conseller delegat de Puig, Marc Puig, durant el toc de campana de l'empresa Puig a la sortida a Borsa | EP
El president i conseller delegat de Puig, Marc Puig, durant el toc de campana de l'empresa Puig a la sortida a Borsa | EP
Redacció VIA Empresa | ACN
30 d'Octubre de 2024
Act. 30 d'Octubre de 2024

Puig ha tancat el tercer trimestre del 2024 amb 1.257 milions d'euros en vendes, un 11,6% més i "per sobre del mercat de bellesa prèmium", segons ha informat a la CNMV. "El creixement en el tercer trimestre ha suposat una acceleració respecte al primer semestre, impulsat per l'increment a doble dígit del principal segment de Puig, fragàncies i moda, i del mercat més gran de la companyia: Europa, Orient Mitjà i Àfrica", ha apuntat la multinacional catalana. De fet, Puig acumula una facturació de 3.428 milions d'euros fins al setembre, un 9,6% més, "gràcies al desenvolupament positiu de tots els segments de negoci i de totes les regions geogràfiques". En el tercer trimestre, també ha destacat l'increment de negoci a Amèrica (+9,8%) i a Àsia-Pacífic (+8%).

 

En aquesta ocasió, Puig no ha facilitat ni el resultat d'explotació ni el benefici trimestral després que el resultat semestral es tanqués amb uns guanys de 157 milions, un 26,6% menys que fa un any, en els primers resultats des de la sortida a borsa. En aquest tercer trimestre, les vendes s'han situat en aquests 1.257 milions, un +11,6% més, repartits en: fragància i modes (935,2 milions, un +11,1%), maquillatge (200,6 milions, un +7,3%) i cura de la pell (125,5 milions, un +18,6%). Per regions, les vendes en el tercer trimestre a Europa, Orient Mitjà i Àfrica van ser de 676,1 milions (un +13,9%), a Amèrica de 476,7 milions (un +9,8%) i al sector d'Àsia-Pacífic de 104,2 milions (un +1%).

Puig no ha facilitat ni el resultat d'explotació ni el benefici trimestral després que el resultat semestral es tanqués amb uns guanys de 157 milions

"Puig ha aconseguit un creixement de dos dígits en les vendes del tercer trimestre en un entorn complex per al sector", ha valorat el president executiu de la multinacional, Marc Puig. "Aquest resultat posa de manifest la salut i resiliència del nostre negoci core -en particular, el de fragàncies-, que ha accelerat en aquest tercer trimestre i continua creixent per sobre del mercat de bellesa prèmium", ha recalcat Puig. "La diversitat dels nostres productes i àrees geogràfiques, combinada amb la fortalesa de les nostres marques i unes inversions focalitzades, s'han traduït en un sòlid creixement tant de les vendes com dels beneficis de la companyia", ha conclòs el president executiu de Puig.