• Empresa
  • Roman assoleix un nou rècord amb una facturació de 19,4 milions d'euros

Roman assoleix un nou rècord amb una facturació de 19,4 milions d'euros

Amb aquests resultats, l'agència de comunicació ha incrementat un 20% la seva facturació en només un any

Silvia Alsina, presidenta i CEO de Roman, i Sebastián Cebrián, director general de Villafañe i director de Reputation Research & Analytics de Roman | Cedida
Silvia Alsina, presidenta i CEO de Roman, i Sebastián Cebrián, director general de Villafañe i director de Reputation Research & Analytics de Roman | Cedida
Barcelona
05 de Març de 2024

Roman tanca l'exercici 2023 amb una facturació de 19,4 milions d'euros, la qual cosa suposa un creixement orgànic del 20% respecte al 2022. Aquesta xifra no inclou la facturació de Villafañe y Asociados, la consultora adquirida recentment, la consolidació de la qual es materialitzarà en l'exercici del 2024. Així, la consultora continua el seu creixement orgànic i encadena quatre exercicis consecutius tancats amb percentatges d'increment superiors als dos dígits.

 

Després del pla de transformació que la companyia va engegar el 2012 amb el canvi de propietat de la firma, Roman ha aconseguit multiplicar pràcticament per deu el seu volum de negoci fins a emplear en l'actualitat a més de 200 professionals a les seves oficines de Madrid, Barcelona i Londres, i convertir-se en una de les consultores de comunicació i gestió de la reputació de referència al mercat espanyol. De fet, ha estat reconeguda com la Millor Agència de Comunicació i Continguts en els Premis Control 2023 i com l'agencia número 1 pel seu compromís amb la sostenibilitat, segons l'estudi independent PR Scope Espanya 2023/24.

L'agència de comunicació encadena quatre exercicis consecutius tancats amb percentatges d'increment superiors als dos dígits

Silvia Alsina, presidenta executiva i CEO de Roman, ha explicat que "el nostre pla estratègic, iniciat fa poc més de deu anys, unit al treball, compromís i talent dels nostres equips ens ha permès, una vegada més, tancar uns excel·lents resultats".

 

L'adquisició de Villafañe y Asociados, i noves incorporacions en el Comitè de direcció

En els últims mesos, Roman ha reforçat l'estructura del seu Comitè de direcció amb les incorporacions de Gabriel Martínez com a director de Growth, Estratègia i Marca; i Sebastián Cebrián com a director de Reputation Research & Analytics de la consultora i CEO de Villafañe, després de la seva recent adquisició per part de Roman.

Donant continuïtat al seu model boutique en consultoria integral de comunicació, Roman va anunciar el passat mes de febrer l'adquisició de Villafañe y Asociados (VA&C), la consultora pionera en la gestió de la reputació corporativa amb KPI's de negoci, que va introduir a Espanya i Llatinoamèrica aquest concepte, sent avui la companyia capdavantera en el mesurament, avaluació i gestió integral de la reputació i dels seus principals intangibles.