La Sirena ha tancat el 2022 amb una facturació de més de 175 milions d'euros, un 15% més que durant l'exercici previ a la pandèmia (2019). Segons ha explicat la cadena en un comunicat aquest dimarts, l'augment té lloc perquè s'han quadruplicat el nombre de comandes en línia, i arribant als tres milions d'euros en vendes a través de la seva pàgina web. La firma ha assegurat que ha incrementat "els seus esforços per potenciar la seva estratègia omnicanal" mitjançant l'impuls de l'experiència de client a l'e-commerce.
El director general de l'entitat, Xavier Lafitte, ha assenyalat que treballen per transformar els seus models de botiga, l'objectiu dels quals és "facilitar al client una compra completa, econòmica, equilibrada i saludable”. La cadena també ha apostat per la introducció de productes en sec a la seva oferta perquè el client pugui fer "una compra completa".
La Sirena ha assegurat que ha incrementat "els seus esforços per potenciar la seva estratègia omnicanal"
La Sirena va ser adquirida el 2021 per part de l'empresari badaloní i president d'Audax Renovables, José Elias, mitjançant el grup Excelsior Times, entrant com a únic accionista de l'empresa el juliol. L'anterior propietari, el fons de capital risc OPCAPITA, va sortir de la companyia després d'assolir augments significatius en facturació i Ebitda durant el darrer exercici fiscal.