
L'empresa social catalana la Factoria Social de Terrassa (LaFACT) coordinarà un projecte europeu per impulsar la inclusió laboral i reduir l'atur de llarga durada, dotat amb més de 3,7 milions d'euros del Fons Social Europeu, informa la Conselleria d'Empresa i Treball de la Generalitat.
La iniciativa, anomenada A.LL.D. Project: Enrichment, Transfer and Scale-Up of an Innovative Labour Insertion Model, compta amb la participació d'altres entitats de Catalunya i d'altres territoris europeus. Aquesta preveu acompanyar 175 persones amb discapacitat intel·lectual, trastorn de l'espectre autista i problemes de salut mental per fomentar-ne l'ocupabilitat.
LaFACT té com a finalitat fundacional la inclusió social de persones amb discapacitat intel·lectual
El projecte, que es durà a terme durant un període de tres anys (fins al 2028), ha comptat amb el suport d'Acció, l'agència per a la competitivitat de l'empresa de la Conselleria d'Empresa i Treball.
LaFACT té com a finalitat fundacional la inclusió social de persones amb discapacitat intel·lectual i actualment acompanya més de 600 persones amb discapacitat intel·lectual.