Rovasi impulsa una nova estratègia de sostenibilitat

Els principals mercats de la firma d'il·luminació són Europa, Oceania, Orient Mitjà i el nord d’Àfrica

Imatge general de Centelles | Turisme d'Osona Imatge general de Centelles | Turisme d'Osona

Rovasi, firma especialitzada en projectes d’il·luminació tècnica, ha impulsat una nova estratègia de sostenibilitat amb l’objectiu de reduir un 15% la seva petjada de carboni. Per assolir el repte, la pime ha comptat amb l’assessorament de la Generalitat, a través d’Acció. Concretament, la missió del departament d’Acció Climàtica és oferir suport a les empreses catalanes per minimitzar els efectes del canvi climàtic. 

“Per la manera que tenim de ser com a empresa, sempre hem buscat la sostenibilitat des del disseny fins a la fabricació dels nostres productes”, apunta Glòria Blasi. La directora de màrqueting de Rovasi afegeix que “un cop analitzat l’impacte ambiental de l’empresa, la mateixa està treballant en una anàlisi del cicle de vida de diferents productes per determinar quin consum té cada etapa del procés”. 

Fundada l’any 1992, Rovasi té una plantilla de 18 persones (el 70% de les quals són dones) i seu central a Centelles (Osona). L’empresa proveeix solucions d’il·luminació per a hospitals, hotels o universitats, així com per a ús domèstic. Exporta la pràctica totalitat de la seva facturació (2,6 milions d’euros) arreu del món, principalment a Europa, i també a Oceania, l’Orient Mitjà i el nord d’Àfrica.

Més informació
Osona assoleix la xifra més alta de llocs de treball des del 2008
Prova pilot a Osona per controlar els ramats amb el mòbil
Més enllà del 'greenwashing': la sostenibilitat com a bona estratègia empresarial
Avui et destaquem
El més llegit