B-Travel confirma la plena recuperació de l’activitat turística

Les destinacions de proximitat catalanes, així com comunitats autònomes com Aragó, Andalusia, Cantàbria o Galícia han estat les més sol·licitades pels visitants

El Saló ha rebut més de 26.000 persones | Cedida El Saló ha rebut més de 26.000 persones | Cedida

El Saló de turisme de Fira de BarcelonaB-Travel, ha tancat les portes el passat diumenge a la tarda després d'un cap de setmana intens, en què ha posat de manifest que la reactivació de l'activitat turística és un fet. El certamen, que ha comptat al palau 8 del recinte de Montjuïc amb un total 129 expositors, ha despertat l'interès de milers de viatgers que s'han pogut informar o contractar les pròximes vacances o escapades, en una de les millors edicions dels últims anys.

B-Travel ha comptat amb un total 129 expositors

L'organització de B-Travel estima que el Saló ha rebut la visita de més de 26.000 persones, superant les xifres del 2023 i contribuint així a la recuperació d'un sector clau per a l'economia del país com és el turístic. Les destinacions de proximitat catalanes, així com comunitats autònomes com Aragó, Andalusia, Cantàbria, Canàries, Galícia, Extremadura, La Rioja o Regió de Múrcia, han estat les més sol·licitades pels visitants, destacant també Bilbao-Biscaia, novetat d'aquest any.

A escala internacional, Ceará-Brasil, Cuba, Croàcia, França, Portugal, República Dominicana i Tanzània han estat els grans protagonistes mentre que les 45 agències especialitzades en altres destinacions com Argentina, Brasil, Xile, Estats Units, Grècia, Illes Maldives, Kenya, Madagascar o Vietnam han rebut també moltes visites.

Més info: El B-Travel prepara les maletes d'un turisme de qualitat, sostenible i digital

Els estands dels operadors de creuers amb la presència de Celebrity Cruises, Crucemundo, Creuers Australis, Hurtigruten, MSC Creuers, Royal Caribbean Cruises, Trasmed-Grimaldi Lines i Unicorn Ponant han despertat així mateix molt interès per part dels visitants.

"Innovació, digitalització i desestacionalització"

El president del saló, Martí Sarrate, ha afirmat que “B-Travel continua creixent i despertant l'interès d'expositors i visitants, consolidant-se com la plataforma comercial de referència sectorial”. Sarrate ha assenyalat, a més, que “l'edició d'aquest any és la constatació que el sector turístic ha estat capaç de recuperar-se plenament, gràcies a la seva aposta per la innovació, la digitalització i la desestacionalització per assolir un turisme de més qualitat”.

Per la seva banda, la directora de l'esdeveniment, Marta Serra, ha comentat en aquesta línia que “B-Travel és també una plataforma en línia que presenta les ofertes i promocions dels expositors del Saló durant tot l'any, cosa que posa a l'abast dels visitants la possibilitat de viatjar gairebé qualsevol lloc del món en tot moment, ajudant així a impulsar el procés de desestacionalització de l'activitat turística”.

Més informació
Renfe participa en una nova edició del saló de Turisme B-Travel
El B-Travel espera una edició "d'èxit" que superarà els 30.000 visitants
B-Travel 2024 marcarà l'inici de la campanya turística de Setmana Santa
Avui et destaquem
El més llegit