
La iniciativa solidària Cap Nen sense Joguina, dedicada a recaptar diners per fer arribar regals a infants en situació de vulnerabilitat, ha recaptat enguany 46.787 euros per a la seva causa. La marató radiofònica organitzada per RàdioBarcelona – SerCatalunya ha celebrat enguany la segona millor edició en els seus 55 anys d'història, segons han informat.
En l'edició de 2021 s'han venut articles especialment destacats per a complir els objectius solidaris. L'article més cotitzat, segons han informat els organitzadors, ha estat un original de Mortadelo y Filemón, de FranciscoIbáñez, que s'ha venut per 2.100 euros, seguit per un vestit del cantant i participant en Operació Triunfo Alfred García, amb un preu de venda d'uns 2.000 euros.
El futbol ha estat protagonista d'aquesta edició. Unes botes de la jugadora de l'FC Barcelona i Pilota d'Or 2021 Alexia Putellas s'han venut per 850 euros, mentre que una samarreta de l'equip ha arribat als 900 euros, i una equipació del futbolista de l'RCD Espanyol Raúl de Tomas s'ha cotitzat per uns 1.000 euros. Un cartell original de la Mercè, amb un preu de 1.100 euros; i una obra de GuillemTió, amb un preu de 1.200 euros, han aportat el tarannà artístic a la campanya.