El 36,2% dels visitants de l'Automobile Barcelona vol comprar un cotxe

La meitat vol fer una nova adquisició perquè el seu vehicle és antic o perquè volen adaptar-se a les zones de baixes emissions

Les 31 marques expositores han preparat ofertes exclusives per als assistents | Cedida Les 31 marques expositores han preparat ofertes exclusives per als assistents | Cedida

Segons una enquesta realitzada durant els primers dies de l'Automobile Barcelona, el Saló de l'Automòbil organitzat per la Fira de Barcelona amb el suport de l'Associació Nacional de Fabricants d'Automòbils i Camions (Anfac), un 36,2% dels visitants hi acudeix amb la intenció d'adquirir un vehicle. En aquest sentit, les principals marques del sector ofereixen descomptes especials per a la compra de vehicles durant la celebració del certamen que poden arribar fins als 8.000 euros en funció de la marca, model i el tipus de finançament.

Dels assistents que volen canviar de vehicle, prop de la meitat (42,1%) ho fa perquè el seu utilitari és antic o perquè vol adaptar-se a les zones de baixes emissions. Dels visitants que han manifestat la seva intenció de canviar de cotxe, un 35,3% disposen d'un vehicle amb més de 10 anys d'antiguitat. 

El 61,5% dels assistents situen entre els 20.000 i els 40.000 el preu de compra

Pel que fa al pressupost disponible, el 61,5% dels assistents situen entre els 20.000 i els 40.000 el preu de compra, i la majoria (52,7%) consideren molt importants les ofertes de les marques durant l'Automobile Barcelona per decidir la compra. En relació amb el tipus de motorització que busquen, més de la meitat dels compradors ja busca un cotxe electrificat, un 34,9% diu estar interessat en un cotxe híbrid o híbrid endollable, i el 17,1% un 100% elèctric, mentre un 20,9% s'inclina per un motor de gasolina.

Més info: La sostenibilitat protagonitza l’edició més elèctrica de l’Automobile Barcelona

"És hora de renovar el cotxe i sumar-se a la mobilitat sostenible", ha destacat el president del saló, Enrique Lacalle, qui ha afegit que "els visitants de l'Automobile Barcelona en són conscients i per això tornaran a omplir el recinte de Montjuïc aquest últim cap de setmana, aprofitant les ofertes exclusives de les marques i podran decidir entre els múltiples models i opcions exposats de vehicles electrificats i de baixes emissions".

Més informació
La 42a edició de l'Automobile Barcelona posa el focus en el vehicle elèctric
L'Automobile Barcelona espera reunir 300.000 visitants i un 40% més de marques
Automobile tanca l'edició de 2021 amb "èxit absolut"
Avui et destaquem
El més llegit