• Empresa
  • L'agència de viatges catalana Antipodes Travel obre una filial a Austràlia

L'agència de viatges catalana Antipodes Travel obre una filial a Austràlia

L'empresa d'origen gironí s'especialitza en les experiències personalitzades del continent d'Oceania a través del canal B2B

Antipodes Travel ha obert la seva primera seu a Oceania a la ciutat de Brisbane (Austràlia) | FiledIMAGE / iStock
Antipodes Travel ha obert la seva primera seu a Oceania a la ciutat de Brisbane (Austràlia) | FiledIMAGE / iStock
Redacció VIA Empresa
07 de Juliol de 2025 - 09:12

L'empresa catalana Antipodes Travel, una agència de viatges B2B especialitzada en Oceania, ha obert unes noves oficines a Brisbane (Austràlia). La companyia havia treballat fins ara amb socis locals, i amb l'expansió internacional busquen oferir els serveis directament sobre el terreny.

 

Antipodes Travel neix l'any 2014 a Girona de la mà de Marta Casals i Xavier Urpí, els quals ja acumulaven una dècada d'experiència en el sector turístic i, més concretament, en el continent d'Oceania. L'empresa, que actualment té seus a Barcelona i Madrid, s'especialitzen en el canal B2B: en comptes de treballar directament amb els viatgers, ofereixen els seus serveis a altres agències de viatges i professionals del món turístic.

En la seva dècada d'existència, la companyia s'ha especialitzat en les destinacions d'Austràlia, Nova Zelanda i les Illes del Pacífic, en les quals ofereixen experiències que abracen des de l'exploració de la natura fins als diversos esports que s'hi poden fer. Els principals mercats d'Antipodes Travel són Catalunya i l'estat espanyol, i l'objectiu ara és continuar creixent amb més clients locals i ampliar la plantilla els anys vinents. Per a l'obertura de l'oficina de Brisbane, l'empresa ha tingut el suport de l’Oficina Exterior de Comerç i d’Inversions a Sydney d'Acció.

 

La principal qualitat de què fa gala Antipodes Travel és la personalització dels seus serveis, tal com destaquen els fundadors: “Cada viatge és diferent perquè cada persona és diferent, de manera que ajuntem el nostre coneixement profund sobre el destí amb els interessos dels clients per oferir-los una proposta feta amb ànima, cuidant cada detall”.