
El web de compra d'entrades i reserves Atrápalo ha facturat 340 milions d'euros en 2018, un 8% més que les vendes registrades l'any anterior. Segons ha informat la companyia, 2018 ha estat un any molt important per a l'empresa amb el llançament d'Atrápalo Empresa, la nova divisió de viatges corporatius, i de Catchlt.com, el seu portal de reserva d'hotels a Europa.
A més, l'any passat ha estat el de la consolidació del seu negoci a Amèrica Llatina, que ha crescut un 18%, destacant especialment la venda d'entrades, activitats i reserves de restaurants amb creixements superiors al 40%.
Per a aquest any, Atrápalo reforçarà la seva aposta per la innovació i la seva estratègia mòbil, que ja suposa més del 60% del trànsit de la companyia.
Atrápalo ha recomprat recentment a Tiger Global la seva participació en la companyia, amb el que els socis fundadors i accionistes originals recuperen el control total de la societat.
Fundada l'any 2000, Atrápalo és una plataforma online que ofereix entrades, hotels, viatgis trens, creuers o lloguers de cotxes, entre altres coses.