Atrápalo factura un 8% més fins als 340 milions d'euros

L'empresa incrementa el volum de negoci llançant un portal per a Empreses i un de reserva d'hotels a Europa

El director general d'Atrápalo, Manuel Roca
El director general d'Atrápalo, Manuel Roca

El web de compra d'entrades i reserves Atrápalo ha facturat 340 milions d'euros en 2018, un 8% més que les vendes registrades l'any anterior. Segons ha informat la companyia, 2018 ha estat un any molt important per a l'empresa amb el llançament d'Atrápalo Empresa, la nova divisió de viatges corporatius, i de Catchlt.com, el seu portal de reserva d'hotels a Europa.

Més info: L'esperit de startup d'Atrápalo en la seva majoria d'edat

A més, l'any passat ha estat el de la consolidació del seu negoci a Amèrica Llatina, que ha crescut un 18%, destacant especialment la venda d'entrades, activitats i reserves de restaurants amb creixements superiors al 40%.

Per a aquest any, Atrápalo reforçarà la seva aposta per la innovació i la seva estratègia mòbil, que ja suposa més del 60% del trànsit de la companyia.

Atrápalo ha recomprat recentment a Tiger Global la seva participació en la companyia, amb el que els socis fundadors i accionistes originals recuperen el control total de la societat.

Fundada l'any 2000, Atrápalo és una plataforma online que ofereix entrades, hotels, viatgis trens, creuers o lloguers de cotxes, entre altres coses.

Més informació
Atrápalo creix un 60% a Llatinoamèrica i s'hi consolida
Atrápalo augmenta un 17,5% la seva facturació
Atrapalo: l'usuari amb temps lliure
Avui et destaquem
Comentaris