
Caprabo reforça la seva aposta per l’estalvi i dona un impuls als productes de marca pròpia que ven als seus supermercats i a Capraboacasa. La companyia garanteix la competitivitat del preu de més de 2.000 productes de marca pròpia amb l’objectiu d’ajudar els clients a maximitzar la capacitat d’estalvi de la seva cistella de la compra, en l’especial moment de la tornada a l’escola.
L’estalvi en la cistella de la compra és un dels principals eixos estratègics de Caprabo i els productes de marca pròpia, a Caprabo, són un 35% més barats de mitjana que els productes de marca fabricant.
La iniciativa garanteix el preu competitiu de productes presents en totes les seccions i categories. D’aquestes, 300 referències són productes frescos, 600 de drogueria i perfumeria i més un miler d’altres seccions d’alimentació. Fins a 250 són productes de proximitat, reforçant el compromís de Caprabo amb la producció de rodalia.
Daniel Ledesma, director comercial de Caprabo, explica que "incidir a augmentar la capacitat d’estalvi dels nostres clients és un eix central de la nostra feina. Busquem les millors fórmules que combinin la varietat de marques, amplitud d’elecció i la competitivitat en preu, una cosa que els nostres clients, clarament demanen de manera creixent". "Hem trobat la fórmula que millor representa la proposta comercial de Caprabo", afegeix.
Amb aquesta iniciativa, a Caprabo els productes de marca pròpia són ja una millor alternativa d’estalvi per a la cistella de la compra completa dels clients. Caprabo compta amb unes 3.000 referències de marca pròpia, un 30% del total de productes d’una botiga mitjana de la companyia.
La garantia de preu competitiu està senyalitzada a les botigues amb la icona de la guardiola, de manera que els productes siguin fàcilment identificables pels clients.
L’estalvi, en el centre de la gestió estratègica
Ja en el passat exercici, Caprabo va posar en marxa dues iniciatives d’estalvi que cobren impuls aquest any. D’una banda, Preus Bons Sempre, que implica el compromís amb els seus clients de mantenir la competitivitat dels preus i pel qual realitza una revisió constant d’aquests als seus supermercats. D’altra banda, roman com a iniciativa Carros complets i saludables per menys de 70€, amb productes de qualitat a preus més competitius en diferents categories, per proporcionar als clients alternatives i recomanacions més accessibles i econòmiques que els ajudin a maximitzar cada euro gastat en les seves compres diàries.
Generar opcions d’estalvi, capacitat d’elecció
Entre les iniciatives d’estalvi que té en marxa la companyia als seus supermercats de manera regular, s’inclouen cupons personalitzats, preus exclusius senyalitzats en botiga, formats de compra 2x1, dia sense IVA i descomptes per a famílies nombroses, entre les més destacades.