
Maheso ha tancat positivament el primer any del seu pla estratègic. L'empresa catalana d'alimentació va centrar el 2024 en la seva expansió internacional, amb què han arribat a nous mercats com la Xina, el Canadà, Croàcia, Nova Zelanda o Austràlia. D'entre tots, destaca aquest últim, on ha multiplicat per sis la seva facturació.
Amb aquest impuls internacional, Maheso ja s'ha situat a un total de 40 països, amb què l'empresa ingressa el 20% del volum total. De fet, la companyia confiar a arribar als 300 milions d'euros d'ingressos totals cap al 2030
De cara al 2025, la companyia ha previst invertir 27 milions d'euros a les seves instal·lacions, 20 dels quals es destinaran a les noves instal·lacions de Sòria, que entraran en funcionament el maig de 2026. La resta s'injectarà a la planta catalana i a les distribuïdores. En concret, la fàbrica de Montcada i Reixac, la principal del grup, té projectada una inversió de 25 milions d'euros fins al 2030.
Una facturació rècord el 2024
D'altra banda, la companyia ha tornat a batre el seu rècord de facturació, amb un total de 159 milions d'euros el passat exercici. Alhora, l'empresa també ha destacat que ha aconseguit una diversificació més gran de la seva oferta entrant per primera vegada en el segment dels productes refrigerats amb la seva marca Fresno, una gamma de snacks carnis i de formatge.